משפט

הדורס בהפגנות בקפלן נחשף: כדורגלן העבר ומאמן ההווה מסתבך

חשד לדריסה של מפגינים על דרך נמיר בסמוך למחאה שהתקיימה בת"א, בשלב זה ידוע כי נהג הרכב פגע תוך כדי נסיעה ב-3 אזרחים והמשיך בנסיעה עד שנעצר ע"י השוטרים. לאחר מכן התבררה זהותו
מערכת ice |  9
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ משה שי)
למרכז הרפואי תל אביב הגיעו אמש [שבת] חמישה פצועים מההפגנה בתל אביב, פצועה אחת במצב בינוני כתוצאה מדריסה, בהכרה עם פציעת חזה והשאר במצב קל. לאחר מכן, התברר כי באירוע הדריסה, הנהג הוא מאמן בליגה א' שהוא שחקן לשעבר בכדורגל הישראלי.
מהמשטרה נמסר: "בהמשך לאירוע חשד לדריסה של מפגינים על דרך נמיר בסמוך למחאה שמתקיימת בת"א, בשלב זה ידוע כי נהג רכב פגע תוך כדי נסיעה ב-3 אזרחים והמשיך בנסיעה עד שנעצר ע"י השוטרים. האזרחים שנפגעו מקבלים טיפול רפואי והנהג יועבר לחקירה".
 
שר העלייה והקליטה, אופיר סופר: ״אירוע הדריסה הינו נקודת שפל בשנאת החינם עודנו נלחמים אל מול אויב ציני ואכזר. חובה על כולנו לשנות להשפיע ולקרוא לשיח אחראי ומאחד נחוש ואיתן. התפרקות החברה פנימה מסוכנת מכל אויב. אין דרך אחרת".
השרה לשעבר יפעת שאשא ביטון, הימין הממלכתי: ״כשמנסים להפוך את ראש הממשלה לקורבן ומספרים שרוצים לרצוח אותו זו הסתה פרועה שמניעה לפעולה ומפרקת אותנו שוב מבפנים. את ההשלכות ראינו הערב באירוע הדריסה הנוראי. הפירוק שלנו מבפנים יעמוד לנו שוב לרועץ. לכולנו. אנו שותפי גורל כאן במדינה. תתעוררו!״.
השר בני גנץ אמר: ״אירוע הדריסה בתל אביב מחריד וראוי לגינוי. כולנו צריכים להשמיע קול ברור שמגנה כל אלימות. ההשוואה של המפגינים לאויבינו, והאשמתם ברצון לרצוח את ראש הממשלה, הם חוסר אחריות לאומית. ראוי שכל מנהיגי הציבור יתנהגו ברגישות לכל חלקי החברה, בייחוד בימים הקשים האלו.אני מבקש לאחל החלמה מלאה לפצועים, וקורא לכולם - אסור לחזור לימים שלפני ה-7.10.״
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    תגידו עוד ליכודניק אחד (ל"ת)
    שי 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מעשה חמור אבל המפגנים אחראים גם
    נתי 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אנשים לא צרכים לסבול להיות תקועים בכביש שזו גם עברה
    סגור
  • 6.
    פגע וברח דריסה פשע חמור
    ניקולא 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רואים בוודאות שהנהג באטרף עצבני שלא שלט בלהט דיברתי השיח שלשניהם נתן בגז.לבחור בלרמוס כמחבש כל מי שמפריע לו בתפיסת עולמם של כול היושבים ברכב.פשע חמור מאוד כולם שותפים לדריסה ושל פגע וברח.דיי מאכז הם לא מיצגים אף אחד רק את עצמם.ויכו על חטא בעצמם גול עצמי לעצמם.
    סגור
  • 5.
    שם רע
    מרים 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם נעצר והובא לפני שופט להארכת מעצרו אז למה לא מפרסמים את שמו. אני לא אמורה לדעת איזה כדורגלן הוא היה, מעניין אותי שיעשו משפט צדק.
    סגור
  • 4.
    בקרוב
    יעקב 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתם חולי נפש כל המפגינים ,לא של החטופים. הנהג הדורס הוא טיפש, אך אתם מעודדים את אירן ,חיזבלה והחמס.לרצוח את יקירנו במדינה . והמספר יהיה גבוהה פי 3 , וזה בזכות המפגינים חולי הנפש .שאין מה לעשות נתניהו בשלטון וסה המזל של כל אזרח במדינה . אם יש מחליף למה הוא לא מודיע .לצערינו אין מחליף ועדיף שתשארו בבתים שלכם עד שנסיים את המלחמה של כולנו. בעזרת הדם נעשה ונצליח
    סגור
  • אז אתה מצדיק לדרוס אנשים כי הם חולי נפש מה קרה לך איש (ל"ת)
    דויד 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מעניין מה מירי רגב אומרת
    שיסוי נגד המפגינים 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי תגנה את המפגינים שמעצבנים את העיוורים שעדיין חושבים שרק ביבי המלך יושיע אז לדרוס זה טבעי ונכון. הרי "רוצים להרוג את ראש הממשלה". לכו כבר. סבלנו הרבה יותר מידי. חצי שנה לחטופים וככ הרבה סבל מאז 7.10!!!
    סגור
  • 2.
    הדורס ניסה לרצוח בכוונה תחילה!
    ע. 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הנהג ראה מרחוק את הפגנת המחאה, אז למה המשיך להתקרב? ישר לכלא לשנים רבות!
    סגור
  • 1.
    כרגיל כותרות ללא כיסוי
    תום 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אים יש כותרות שצריך להתעלם מהם אלו הם.כותרות ללא כיסוי שאין מאחוריהם דבר.
    סגור