משפט

הותר לפרסום: נחשף שמו של כוכב הרשת שחשוד באונס

לפני זמן קצר האריך בית משפט השלום בתל אביב את  מעצרו של החשוד עד לתאריך 14/4/24. כמו כן, שמו נחשף ומדובר באושיית הרשת אלעד לוי.
מערכת ice |  1
כוכב רשת-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שאחד מכוכבי הרשת הידועים בישראל, המוכר בעיקר בקרב בני נוער וצעירים, נעצר הבוקר (שני) בביתו במעלה אדומים לאחר ששתי נשים הגישו נגדו תלונה במשטרת ישראל בגין אונס, לפני זמן קצר האריך בית משפט השלום בתל אביב את  מעצרו של החשוד עד לתאריך 14/4/24. כמו כן, שמו נחשף ומדובר באושיית הרשת אלעד לוי.
ממשטרת ישראל נמסר כי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון במחוז תל אביב עצרה את לוי בן 35 בביצוע בשנים האחרונות עבירות מין במספר נשים צעירות, חלקן בהיותן קטינות. המעצר התבצע בעקבות פרסומים ברשת, לפיהם על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין בנשים צעירות.
 
עורכת הדין קרן ברק אמרה: "שוחחתי עם כל המתלוננות בפרשה וליוויתי כל אחת מהן לתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה. אני מאמינה להן, המשטרה מאמינה להן, מדובר בפרשה מאוד חמורה, חשדות מאוד כבדים לכאורה לביצוע עבירות מין מאוד קשות. אני יודעת שיש נשים שמפחדות לבוא ולהגיש תלונה, אני יכולה להרגיע אותן שיש צוות חקירה שעובד במרץ וברצינות ואין שום סיבה לפחד להתלונן".
כוכב הרשת עמד לאחרונה במרכזה של סערה ציבורית, לאחר שכמה נשים טענו שתקף אותן מינית לכאורה כשהיו נערות צעירות. המשטרה פתחה בחקירה סמויה, שנמשכה מספר שבועות והסתיימה היום במעצר החשוד. אחת הנשים העידה בעבר וסיפרה שבעת התקיפה, אמרה לו שהיא קטינה - אך הדבר לא הפריע לו והוא אינו חדל ממעשיו. 
הפרשה נחשפה לפני פחות מחודשיים, אז הכחיש כוכב הרשת את המיוחס לו. בין היתר נטען על ידי אחת המתלוננות, דוגמנית, כי כוכב הרשת אנס אותה כשהייתה בת 16, לפני כ-7 שנים בבית מלון. "הייתי ילדה בת 16. ואז הוא התחיל לעשות מעשים, התחלתי להבין מה קורה וקפאתי. הייתי שם עד הבוקר. הוא ידע שזה לא בהדדיות", שחזרה.
מתלוננת אחרת תיארה גם היא תקיפה מינית של החשוד נגדה ב-2017. "הייתי מטופלת בחדר נפגעות תקיפה מינית בבית חולים בדרום הארץ מיד אחרי המקרה, ככה שיש לי את כל הראיות - פשוט פחדתי להגיש תלונה", סיפרה המתלוננת.
עוד הוסיפה עורכת הדין קרן ברק ממשרד לייזרוביץ ברק שהגיבה גם היום: "אני מייצגת ומלווה בהליך הפלילי מספר נשים ששבע מהן כבר הגישו תלונה למשטרה. המדובר על פי החשדות בפגיעות מיניות ברף הקשה ביותר, לרבות בקטינות ובנשים צעירות. אני נמצאת בקשר עם צוות החוקרים שחוקר את הפרשה ואני יודעת שמשטרת ישראל מתייחסת ברצינות רבה לתלונות בפרשה חמורה זו. אני קוראת לכל אחת שנפגעה או שיש לה מידע, לבוא ולהגיש תלונה במשטרה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא בגד באשתו ולא יותר מזה (ל"ת)
    יוסי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור