משפט

אלעד לוי נלחם על שמו: זה הצעד הבא של כוכב הרשת

לאחר מעצרו של אלעד לוי, דניאל עמרם מפרסם שהצעד הבא של כוכב הרשת הוא תוצאות של בדיקות פוליגרף, בהן יצא דובר אמת כביכול לשאלות בנושאי האונס וההטרדות מיניות. את הפוליגרף ייזם אלעד באופן פרטי
מערכת ice |  2
אלעד לוי (צילום אינסטגרם/ אלעד לוי)
לאחר שאחד מכוכבי הרשת הידועים בישראל, המוכר בעיקר בקרב בני נוער וצעירים, נעצר אתמול (שני) בביתו במעלה אדומים לאחר ששתי נשים הגישו נגדו תלונה במשטרת ישראל בגין אונס, לפני זמן קצר האריך בית משפט השלום בתל אביב את  מעצרו של החשוד עד לתאריך 14/4/24. כמו כן, שמו נחשף ומדובר באושיית הרשת אלעד לוי.
דניאל עמרם, שעוסק בתחקירים ברשת, חשף את הצעד הבא של לוי בסערה זאת. התכנית הבאה של אלעד לוי בנסיון לנקות את שמו תהיה לפרסם תוצאות מבחן פוליגרף בהן יצא דובר אמת כביכול לשאלות בנושאי האונס וההטרדות מיניות. את הפוליגרף ייזם אלעד באופן פרטי במהלך החודש האחרון בו התנהלה חקירה נגדו. עורכת הדין של המתלוננות הגיבה: ״טקטיקה ידועה״.
 
ממשטרת ישראל נמסר כי היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ירקון במחוז תל אביב עצרה את לוי בן 35 בביצוע בשנים האחרונות עבירות מין במספר נשים צעירות, חלקן בהיותן קטינות. המעצר התבצע בעקבות פרסומים ברשת, לפיהם על פי החשד, ביצע החשוד עבירות מין בנשים צעירות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מאמין (ל"ת)
    אייל 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    עלילות (ל"ת)
    יוסי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור