משפט

אלעד לוי יישאר במעצר, השופט טען: "אתם עוצמים את העיניים"

שופט בית משפט השלום בת"א בחר להאריך את מעצרו של כוכב הרשת אלעד לוי, אשר חשוד בביצוע עבירות מין בשמונה מתלוננות שונות. עם זאת, ציין כי "קשה לעצום את העיניים לקשיים שניתן להבחין בהם בחומר החקירה", והוסיף כי זו "חקירה מורכבת"
מערכת ice | 
אלעד לוי (צילום אינסטגרם/ אלעד לוי)
היום (ראשון), שופט בית משפט השלום בת"א, בנימין הירשל, האריך את מעצרו של כוכב הרשת אלעד לוי, אשר חשוד בביצוע עבירות מין בשמונה מתלוננות. עם זאת, חשוב לציין כי השופט טען שיש מחסור בראיות, מה שעשוי להקשות על הרשעתו בעבירות המיוחסות לו. "אתם עוצמים את העיניים שלכם לקושי שיש בראיות", אמר.
נציג המשטרה מסר כי מאז הדיון הקודם בוצעו עימותים בין לוי לשלוש מתלוננות, וכי הוא היה אמור להתעמת עם עוד מתלוננות. עוד הוא טען כי צוות החקירות עושה הכל בשביל לשפוך אור נוסף על החקירה. עו"ד שי שורר אשר מייצג את לוי, טען כי אחת המתלוננות אמרה שהיא "התאכזבה שהוא הבטיח לה קשר רציני". כמו כן, מתלוננת נוספת אשר בילתה עימו במועדון טענה כי אכן נכנסה למועדון עם תעודת זהות מזויפות (שהראתה שהיא מעל גיל 18), אך המשטרה טוענת שלוי ידע את גילתה האמיתי.
 
השופט הירשל הוסיף כי "קשה לעצום את העיניים לקשיים שניתן להבחין בהם בחומר החקירה. מדובר בחקירה מורכבת כאשר דומה שהסוגייה המרכזית שעומדת על הפרק היא סוגיית ההסכמה. אומר בכנות שהתלבטתי אם אין בניסבות מקרה זה מקום לסחון חלופת מעצר. כאשר אני קורא את רוב העדויות כאשר מקרן משני בזמן וכאשר אין לחשוד עבר פלילי, אך סברתי כי מספר פעולות חקירה הן ברות שיבוש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה