משפט

נוכל הטינדר ישלם ביוקר? האקסית של סיימון לבייב בתביעת ענק

אחרי שסיימון לבייב הגיש תביעה נגד האקסית שלו קייט קונלין על סך מיליון שקל, בטענה כי היא ובן זוגה הפיצו עליו שקרים, הטרידו אותו ואף ניסו לסחוט אותו, התגובה של קונלין 
מערכת ice | 
סיימון לבייב (צילום רשת 13)
רק לפני מספר ימים נודע כי סיימון לבייב, הידוע כ"נוכל הטינדר", זאת אחרי הסדרה ששודרה עליו ב"נטפליקס", הגיש תביעת ענק על סך של מיליון שקל נגד האקסית שלו, קטרינה קוריאקין, שמכנה את עצמה קייט קונלין, זאת בטענה כי היא ובן זוגה במשך שנתיים לאחר שנפרדו הפיצו עליו שקרים, הטרידו אותו ואף ניסו לסחוט אותו.
היום (שני) נודע כי קייט קונלין, החליטה להגיש בעצמה תביעה נגד לבייב לבית המשפט השלום בתל אביב על סך של 400 אלף שקל, זאת בטענה שהוא גרם לה נזקים נפשיים וגופניים.
 
בתביעה נטען כי לבייב פגע בה לכאורה באופן פיננסי, גופני ונפשי, זאת "מבלי להתחשב בנזקים העצומים שהותיר בה". עוד נטען על מספר מקרים בהם לכאורה לבייב התנהג באלימות ואיים עליה, כמו גם עבירות של מרמה.
מסימון לבייב נמסר בתגובה: "התביעה הוגשה לאחר התביעה שאני הגשתי בסך מיליון שקל על השקרים שלה ועל הסחיטה שלה, וזה בא בתור ניסיון ״תגובה״. ההפך הוא הנכון, זה רק מחזק את התביעה שלי, והיא עשתה לנו את העבודה. שיבינו עם מה התמודדתי, עם מסכת כזו של שקרים והשמצות שפשוט מופרכות מהמציאות, וכמובן שיש לנו את כל ההוכחות שהכול שקר אחד גמור, שהבחורה שינתה כיוון ברגע שהפסקתי לממן אותה, והיא מכרה שקרים לכל המרבה במחיר".
עוד הוסיף ואמר: "היא חולת פרסום, לכן היא לא ממשיכה בחיים שלה, כי אני כבר לא זוכר את השם הזה יותר. אני שמח שכול העולם יראה מה זו המפלצת הזו ואת כל התעללות שעברתי עד רגע זה, ושיבינו זה שהיא נקבה לא הופך את הסיפור לאמת, כי מילים לא עולות כסף. כולם יכולים לדבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה