משפט

בעקבות חשיפה המקור: האב הפדופיל נאלץ למכור את ביתו

בעקבות תוכנית המקור שמשדרת בימים אלה פרויקט חשיפה של פוגעים מיניים בתוך המשפחה על ידי קורבנותיהם, אב שנחשף בפגיעה חמורה בבנותיו וגובה על ידי אשתו,  נאלץ למכור ולעזוב את ביתו
שירה יום טוב | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעקבות פרסום החלק הראשון של תחקיר המקור "גם אני הילה צור", הוריהן של האחיות שנפגעו על ידי אביהן מכרו את ביתם ויעזבו את מקום מגוריהם בשנים האחרונות. נזכיר כי התחקיר בהובלת ענת גורן ובליווי הילה צור עצמה, עלה בשבוע שעבר עם החלק הראשון שלו, מתוך שלושה חלקים.
בחלק הראשון נחשפו שתי אחיות שגדלו בעיר בצפון,  שאבא שלהן פגע בהן מינית בילדות באופן מתמשך, בזמן שאמן ידעה על הדברים ידעה על הדברים, ושתקה מולם. במהלך הפרק הן התעמתו עם ההורים לאחר שנים, והציגו קטעים מתוך עימות שנעשה עם האב במשטרה לפני כעשרים שנה, אז הודה האב במעשים אולם חוק ההתיישנות לא איפשר להגיש כתב אישום ולהעמידו לדין.
בעקבות השידור, תושבי השכונה בה מתגוררים ההורים המתעללים החלו ללחוץ שהם יעזבו את הבניין. בעקבות הלחצים הדירה פורסמה למכירה ואתמול הודיעו השניים לשכנים שהם מכרו את הדירה וצפויים לעזוב. 
 
בהודעה ששלח האב המתעלל לדיירי הבניין נכתב, "חברים שלום  להודיעכם שהדירה שלנו נמכרה ואנו בחודשים הקרובים נעבור...לכן תקימו פגישה ותחליטו מי מקבל את מסמכי הוועד. הלחשושים לא ישנו דבר למקרים מלפני 50 שנה שרובם לא נכונים... מאחל לכם בריאות והמשך יום נעים..  תהיו אנשים טובים".
בשיחה עם ice, שיתפה אחת השכנות בתחושות הקשות מאז פרסום התחקיר וסיפרה, "חמישה ימים לא יצאתי מפתח הבית מההלם מהתדהמה מהעיכול מהפחד שאת באמת לא יכולה לצפות לצד איזה מפלצת את חיה.
הוא תמיד היה בתפקיד 'השוטר הטוב' בבניין, מנהל ועד הבית. מנהל את חשבון ועד בית ואפילו שליטת המצלמות שהבניין מרושת בידו בלבד בזמן שבלובי הבניין יש מראות שאין אישה ואין ילדה שעברה שם בשנים האחרונות ולא עצרה. אני לא רוצה לחשוב איזה אוסף תצלומים אולי יש לו. אני לא רוצה לחשוב כמה פעמים הילדה שלי עלתה איתו במעלית לבד זה מרטיט לי את הנשמה.
 
אז השבוע כל הסחות המלחמה זזו הצידה כשיש לך פצצה מתקתקת בשכונה הומה ילדים, בניין הומה ילדים ומפלצות בהתגלמותן התגלו לעיננו".
בתחקיר נחשפו נשים נוספות שנפגעו מינית על ידי בן משפחה סיפרו על הפגיעה, ההתמודדות, וחשפו את הפוגע ומעשיו. כעת, עוד לפני שהתחקיר הגיע לסופו, החשיפה של הפוגעים מתחילה להכות גלים. המקרים שמובאים בתחקיר, מצויים תחת חוק ההתיישנות שמונע מהפוגעים להישפט ולבוא על עונשם, אך בעקבות פרסום הדברים חלק מהפוגעים מתחילים לספוג סנקציות מהסביבה. הערב ישודר ברשת 13 החלק השני של הסרט ומחר החלק השלישי והאחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה