משפט

דניאל עמרם מגיב לשחרורו של אלעד לוי: "נותנים זמן לשבש ראיות"

העיתונאי העצמאי דניאל עמרם, שחשף לראשונה את הפרשה המזעזעת אודות כוכב הרשת אלעד לוי, שלכאורה ביצע עבירות מין במספר נשים שהגישו נגדו תלונה במשטרה, לא נשאר חייב אחרי שלוי שוחרר ממעצר, והגיב: "הוא יחזור למעצר בקרוב"

קלרה זרצקי | 
דניאל עמרם (צילום מסך הצינור)
העיתונאי דניאל עמרם הגיב היום (חמישי), ל-ice בעקבות שחרורו של כוכב הרשת אלעד לוי, שנעצר בגין חשד לעבירות מין חמורות בקטינות. כאמור, עמרם פרסם לראשונה וחשף את הידיעה אודות לוי, מה שהוביל לעוד נשים לגשת להתלונן.
היום הודיעו רשמית כי לוי ישוחרר למעצר בית, בזמן שתנאיו ייקבעו בהמשך היום בדיון בבית משפט השלום בתל אביב. על פי הדיווחים הסיבה שכוכב הרשת שוחרר נובעת גם מקשיים בממצאי החקירה.
עמרם הגיב: "אלעד יודע את האמת, הוא בהתחלה הכחיש כל קשר למתלוננות וטען שזה הכל קנוניה שעושים עליו ואז הודה שקיים איתן יחסי מין בהסכמה. המתלוננות שלא מכירות אחת את השנייה אמינות וחזקות ונלך איתן לאורך כל הדרך".
 
עוד המשיך העיתונאי המוכר: "אנחנו מאמינים לכן. הוא יחזור למעצר בקרוב". בנוסף, עמרם ציטט את אחת המתלוננות בפרשה: "חבל שנותנים לו זמן לשבש ראיות, כמו שעשה במהלך החודש שלקח להם לעצור אותו".
כמו כן, קרן ברק, עורכת הדין המייצגת את המתלוננות בפרשה הגיבה: "לאחר 12 ימים במעצר באבו כביר, במהלכם היה חשש לשיבוש חקירה מצד החשוד אשר המתין לעימותים עם קורבנותיו, אלעד לוי סיים אתמול את שלב העימותים וכעת ימשיך את מעצרו בתנאי מעצר בית. המשטרה ממשיכה בחקירתו ובניסיונותיה להביא את הצדק לכל קורבנותיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה