משפט

מפעילת כביש 6 תשלם 120 מיליון שקל? זו תביעת הענק שבדרך

חברת "דרך ארץ", המפעילה את כביש 6, עשויה לעמוד בפני תביעה ייצוגית שמוגשת כנגדה בשל "פגיעה בציבור הצרכנים". עו"ד אייל פלטק כתב כי נהגים רבים התלוננו כי הקמפיין הפוליטי שמוצג בדרכים נגד נתניהו הוא "הסתה חמורה והמרדה"
מערכת ice |  3
כביש 6 (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
חברת "דרך ארץ", אשר מפעילה את כביש 6, עשויה לעמוד בקרוב בפני תביעה ייצוגית בסך של 120 מיליון שקל. כפי שפורסם לראשונה בחדשות 0404, העילה לתביעה היא בשל הקמפיינים הפוליטיים הרבים אשר מוצגים בדרכים, לטענת התובעים – בניגוד לחוק בישראל.
במהלך החודשים האחרונים תלויים בכביש האגרה שלטים רבים הקוראים מרה"מ להתפטר בשל מתקפת הפתע על ישראל, בנוסף לשלטים המבקשים לשחרר את החטופים באופן מידי. כפי שנטען, השלטים עשויים לסכן את הנהגים מחשש שיקרסו ויגרמו לתאונה. נקודה נוספת שצוינה היא שהדבר מסית את דעתם של הנהגים מהנהיגה, וכי לא ניתן להציג קמפיין פוליטי בכביש שנחשב לכביש אגרה, עליו הנהגים משלמים.
 
עו"ד אייל פלטק שיגר השבוע מכתב להנהלת כביש 6, וטען כי מדובר ב"פגיעה בציבור הצרכנים". עוד הוא כתב כי לאחרונה התקבלו דיווחים ותלונות רבות של נהגים אשר נוסעים בכביש באופן תדיר בנוגע ל"הסתה חמורה והמרדה" שהם עוברים, לדבריהם. פלטק ציין כי גם אם השלטים לא נתלו על ידי החברה עצמה, העובדה שיא מאפשרת תלייתם היא עברה על החוק בפני עצמה.
מחברת ״דרך ארץ״ נמסר בתגובה למכתבו של פלטק: ״לאורך כביש 6, כמו בכל כביש מהיר, אסור תלות שלטים מכל סוג שהוא וכי התולים את השלטים עוברים על החוק. לאחרונה אנו עדים להתגברות משמעותית  של תופעת תליית השלטים לאורך בכביש בשל המצב הפוליטי ובעקבות מלחמת חרבות ברזל, תופעה זו התגברה אף יותר״.
בהמשך נכתב: ״לאור זאת, החברה מעסיקה צוותים מיוחדים על מנת להסיר שלטים אלו. יש לציין כי בחלק מהמקרים הסרת השלטים הינה מורכבת ועלולה לסכן חיי אדם ולכן לא ניתן לבצע זאת בכל רגע נתון. נציין בנוסף כי החברה בקשר ישיר עם משטרת ישראל בנושא וכי אנו עושים כל שביכולתנו של יהיו פרסומים או שלטים בכביש״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אל יתהלל חוגר כמפתח
    סבתא 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    120 מיליון? למה לא מיליארדים? כמו לחמאס, במזוודות.... חופש הדיבור? לא בבית ספרנו נ
    סגור
  • 2.
    עורך דין כביש 6
    יואב 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אחד שלשונו מודבקת בישבנו של ביבי
    סגור
  • 1.
    תביעות ייצוגיות תפסו גל לאחרונה בארץ
    יוסי 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עו"ד בלי עבודה תפסו טרמפ על העניין ועושים כסף קל ...
    סגור