משפט

בני גנץ נגד נתניהו: "הוא לא כשיר לכהן כראש ממשלה"

יו"ר כחול לבן יוצא שוב נגד ראש הממשלה לאחר ההצהרה לתקשורת ותומך במערכת המשפט. גנץ הגיב לדברים של נתניהו: "המתקפה שלו כנגד הפרקליטות נועדה למטרה אחת- דה לגיטימציה לתוצאות המשפט". גם השר ביטון תקף
אביחי דלאל |  3
בני גנץ (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
יו"ר כחול לבן, בני גנץ, והשר מיכאל ביטון יצאו היום (שני) במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. נתניהו הגיב היום בהצהרה לתקשורת על נאום הפתיחה של ליאת בן ארי המשנה לפרקליט המדינה וטען כי רודפים אותו וכי מתנהל  נגדו מסע ציד. 
כזכור, החל מיום חמישי האחרון אין שר משפטים במדינת ישראל וזאת לאחר שנתניהו פסל את מינויו הקבוע של יו"ר כחול לבן. בני גנץ, דיבר בעבר על כך שזה אסון שלא יהיה שר משפטים מכהן בישראל ותקף גם אז את נתניהו ובאותה הצהרה הוא אמר שהכריז על כך שפנה ליועץ המשפטי לממשלה לבחון את כשירותו של נתניהו בתפקודו כראש הממשלה.
גנץ הגיב היום לדברים של נתניהו ואמר: "נתניהו הוכיח הערב שהוא לא כשיר לכהן כראש ממשלה, והוא זה שמנסה לבצע הפיכה שלטונית. המתקפה שלו כנגד הפרקליטות נועדה למטרה אחת- דה לגיטימציה לתוצאות המשפט וניסיון לצבור כוח בלתי מוגבל. אני קורא לכל הסיעות להתאחד ולמצוא את הדרך להחליפו. עד שנצליח, אני מבקש להעביר מסר לפרקליטות, לשופטים ולמערכת המשפטית כולה- המשיכו לבצע את תפקידכם ללא מורא. לא נאפשר שום פגיעה בכם ונשמור על עצמאותכם מתוך ממשלת המעבר".
השר מיכאל ביטון מכחול לבן הוסיף: "היום היה יום קשה לכל אזרח במדינת ישראל. לראשונה בהסטוריה, ראש ממשלה מכהן עומד לדין באישומים של שוחד מרמה והפרת אמונים, שלאחריהם הוא פוצח במופע אימים של מתקפה חסרת רסן על מוסדות אכיפת החוק. היום הזה הוכיח שנתניהו אינו יכול להמשיך ולכהן כראש ממשלה במקביל להיותו נאשם בפלילים". 
עוד הוסיף ביטון: "כחול לבן בראשות בני גנץ, לא תיתן לנתניהו לרמוס כל חלקה בדמוקרטיה הישראלית, כדי לנסות ולהיחלץ מאימת הדין. אנחנו נמשיך לעמוד על המשמר כדי להגן על הדמוקרטיה, הן בתוך הממשלה כאיזונים והבלמים של נתניהו והן באמצעות קידום ממשלת השינוי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גנץ בהתנהלותך אתה הורס יום יום די ! !!
    גולנדר 04/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תצטרף לקואליציית נתניהו ותן למדינה לעבוד
    סגור
  • 2.
    להוציא את נתניהו לנבצרות מיידית
    אזרחית מודאגת 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשאיר אותו על כנו זו סכנה למדינה. חולשה ורפיסות לא תעזור כאן.
    סגור
  • 1.
    גנץ באמשך אין לך כוח ללכת לביתספר.שחרר.אתה ישן בהליכה. (ל"ת)
    סליפי גנץ 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור