משפט

סקנדל משטרתי: שיחק שוטר בסדרה ונלקח לחקירה

עוה"ד ברק כהן זומן לחקירה במשטרה לאחר ששיחק שוטר בצילומי הסדרה 'מנאייכ', משום ששם המשפחה של דמות השוטר זהה לזה של השוטר שהעליב עו"ד כהן והורשע ב-2017
מערכת ice | 
ברק כהן עם התסריטאי רועי עידן (צילום מתוך הטוויטר של ברק כהן)
עורך הדין ברק כהן נחקר אמש (שני) במשטרה בגין העלבת עובד ציבור, וזאת מפני שהשתתף בצילומי הסדרה 'מנאייכ' בתור שוטר בשם זהה לשוטר שהורשע בהעלבה שלו בשנת 2017.
בשנת 2017 כתב כהן שיר נגד רכז המודיעין השוטר אלון חמדני, אותו העלה ליוטיוב יחד עם קליפ בשם '150 אלף'. באותה שנה הורשע כהן בהעלבת עובד ציבור בעקבות השיר, ועומד נגדו אישום נוסף מפני שהמשיך לבצע את השיר בהופעות.
כעת, השתתף כהן בעונה השנייה של הסדרה 'מנאייכ' בתור שוטר בשם חמדני, והוזמן לחקירה במשטרה בעקבות העלבת עובד ציבור. בחקירה הוצגה לו התמונה שלו מסט הצילומים עם מדי השוטר ונדרש ממנו לספק הסבר על כך. "הסברתי לחוקר שאני שחקן אורח שבא לבצע תפקיד, אתה חוקר אותי על דמות בסדרה? מה אתה, פוטין?", אמר אתמול כהן, "הוא (החוקר) מתחיל לעמת אותי עם תוכן התמונה ולשאול אותי שאלות עליה. אולי בנט נסע לרוסיה כדי להסביר לפוטין איך משטרה יכולה להתעלל באזרחים בלי שזה ייחשב דיקטטורה. במשך שעה הייתי צריך להסביר למשטרה על דמות בסדרה שעוסקת בשחיתות משטרתית. יש יותר אירוני מזה?".
 
השיר שהוציא בשנת 2017 נקרא '150 אלף' על שם הסכום שבו זכה חמדני בתביעת לשון הרע שהגיש נגד כהן. בשיר מתואר רכז המודיעין כ"שרת של המשטר" וכהן שר בשיר את השורה: "הכלב נעלב, תבע מזומנים". בעקבות כך נידון כהן ל-300 שעות שירות לטובת הציבור ותשלום פיצויים. כהן המשיך להופיע עם השיר, ועל כן הוגש נגדו כתב אישום חדש. בפעם האחרונה שכהן ביצע את השיר בהופעה הצטרף אליו ח"כ עופר כסיף ששר את מילות השיר, ככל הנראה במטרה להשתמש בחסינותו כח"כ.
מהמשטרה נמסר בתגובה: "ב-24 בפברואר הוגשה תלונה שעניינה, בין היתר, העלבת עובד ציבור והדחת עד בגינה זומן עו"ד ברק כהן לחקירה שארכה כשעה, ובסיומה שוחרר".
 השיר ששר כהן על השוטר אלון חמדני
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה