משפט

המשטרה פשטה על הגליל: 26 רכבי יוקרה עוקלו

משטרת ישראל פשטה על הכפר אכסאל שבגליל, במהלך המבצע נעצרו חשודים בגין עבירות מס, מתוך כך 26 רכבים עוקלו
מערכת ice |  3
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
הבוקר (רביעי) דווח כי המשטרה פשטה אתמול על אכסאל שבגליל התחתון בשיתוף עם רשות המיסים. בפשיטה עוקלו 26 מכוניות יוקרה של תושבי הכפר שצברו חובות למע"מ ומס הכנסה בסכום כולל של כשבעה מיליון שקל. במקביל לעיקול הרכבים נתפס נשק כמו גם רכב שטח שלפי החשד שימש לאירועי ירי ביישוב. שני חשודים נעצרו במקום.
 

הרכבים שעוקלו
 
פשיטה זו מצטרפת אל שורת מעצרים שערכה המשטרה בצפון הארץ. מנתוני המשטרה עולה כי בסך הכול מתחילת השנה נתפסו במחוז הצפוני 788 אמצעי לחימה, בהם 414 רובים ואקדחים. כמו כן 750 נעצרו בחשד למעורבות בעבירות אמל"ח. בסך הכול נתפסו 169 רובים, 245 אקדחים, 331 רימונים, 27 מטעני חבלה ועוד 16 לבנות חבלה.

נשקים שנתפסו

דובר המשטרה מסר: "משטרת ישראל ורשות המיסים ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן ובשיתוף פעולה על מנת לאכוף את כלל החוקים בכל מקום וזמן וזאת על מנת לשמר את המשילות, יכולת ההרתעה ולהגברת האכיפה הכלכלית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שרים-חובה לחזק את ידי המשטרה
    יעל 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כוח לשוטרים הפועלים לשיפור איכות החיים במדינה במשכורות אשר אינן משקפות כלל את ההשקעה. שרים בהווה ובעתיד-יש להוסיף תקנים למשטרה ולהעלות משכורות לשוטרים העובדים לילות כימים,סופ"שים וחגים ומסכנים את חייהם במלחמה בפושעים ובמחבלים שאינם בוחלים באמצעים ואינם נרתעים מרצח של שוטרים.
    סגור
  • 2.
    לפרגן
    רוברט 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לפרגן לכוחות שעובדים יום ולילה בכדי שהאחרים ישבו בבתי הקפה בלי לפחד. כאשר יש פשלה כולם הופכים לעיתונאים וכותבים בלי סוף. הגיע הזמן גם לעודד כאשר קורים דברים בכיוון הנכון. ישר כח וכל הכבוד
    סגור
  • 1.
    בקצב
    אור 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזה...צריך משטרה רק בשביל לטפל בבעיות המגזר.
    סגור