משפט

משה חוגג בצרות: לא עמד בערבות של 10 מיליון שקל

הבעלים שמסיים את דרכו בבית"ר ירושלים, כבר נכנס למערבולת נוספת כשנעצר בעקבות אי עמידה בתנאי הערבות עליהם חתם וזאת למרות שקיבל זמן להסדיר את התשלום
מערכת ice |  1
משה חוגג (צילום פלאש 90)
על פי פרסום ראשון של ברהנו טגניה הבוקר (שלישי) המשטרה עצרה שוב את איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים היוצא משה חוגג בשל העובדה שלא הצליח להסדיר את תשלומי הערבויות עליהם חתם בגובה 10 מיליון שקל.
ע"פ טגניה, כבר במהלך היום יובא בעלי בית"ר ירושלים לשעבר לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט השלום בראשון לציון. "גורם המעורה בפרטים סיפר כי חוגג לא עמד בתנאי הערבויות שעליהן הוא חתם - זאת למרות שניתן לו זמן רב להסדיר את התשלום".
 
כמו כן, אמש התייצבו נציגי הקבוצה מהבירה בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לטובת דיון בנוגע לערעור שהגישה בשבוע החולף בנוגע למועד הדד ליין להעברת התקציב של הקבוצה כדי להשאר בליגת העל ולהמנע מהורדת ליגה.
הנאמן מטעם משה חוגג, עו"ד יצחק יונגר, והיועץ המשפטי של המועדון, עו"ד רוני מוזסון, דרשו להאריך את הדד-ליין עד ל-15 באוגוסט לכל היותר ויתמכו בכך באמצעות תקדימי עבר כמו הפועל תל אביב, בני סכנין וכן קבוצות נוספות שהעבירו את התקציב בבקרה רק בסמוך לפתיחת העונה
בנוסף, "הציגו התקדמות בעסקת רכישת המועדון ע"י ברק אברמוב, בתקווה שהדבר יסייע בהשגת הארכה הדרושה. בבירה טוענים שאם יזכו לזמן נוסף, יצליחו להשלים את עסקת המכירה ולהעמיד תקציב שיעבור בבקרה לעונת המשחקים 2022/23. לבסוף החליט בית הדין להאריך את המועד עד ל-10 באוגוסט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מודה שוגג (ל"ת)
    בן 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור