משפט

פורום מיכל סלה מציג מיזם חדש ומרגש: "כלבי מיכל סלה"

במסגרת פרויקט "כלבי מיכל סלה", יוענקו בשנה הקרובה כלבי הגנה מצילי חיים לעשרים נשים מאוימות הנמצאות בסיכון גבוה
מערכת ice | 
כלבי מיכל סלה
פורום מיכל סלה והמשרד לביטחון הפנים השיקו השבוע מיזם משותף בהיקף של 2 מיליון שקלים הכולל הפעלה של שני פרויקטים להגנה על 82 נשים בסכנת רצח בביתן וכ- 246 ילדים: 'כלבי מיכל סלה' ו'סיירת מיכל'. במסגרת פרויקט "כלבי מיכל סלה", יוענקו בשנה הקרובה כלבי הגנה מצילי חיים לעשרים נשים מאוימות הנמצאות בסיכון גבוה.
לילי בן עמי, מנכ"לית פורום מיכל סלה: "החלום של כל עמותה ויוזמה אזרחית הוא שמשרד ממשלתי יאמץ את הרעיון "המשוגע" שלה ויהפוך אותו לפרוייקט של המדינה. היום זה קרה ובגדול. זה קרה בזכות השר לבטחון הפנים והצוות החלוצי ומעורר ההשראה שלו. וזה קרה גם בזכות השותפים שלנו שתמכו והאמינו בנו לכל אורך הדרך".
 
לפני כחודשיים, פורום מיכל סלה השיקה פרויקט אחר ביחד עם חברת מטא: כלי חדש בישראל למלחמה ב"פורנו נקמה" (תמונות וסרטונים אינטימיים שמשותפים ללא הסכמה). הכלי, שפותח באמצעות השירות הבריטי "Revenge Porn Helpline", יעבוד בשיתוף פעולה עם פורום מיכל סלה. העמותה תהיה השגרירה הרשמית בישראל של הטכנולוגיה שתתורגם לעברית, והיא תסייע להפצה שלה ולעורר את המודעות לכלי החדש, שכבר פעיל במדינות אחרות בחודשים האחרונים. הכלי מאפשר לקורבנות למנוע את הפצת התכנים בפייסבוק ואינסטגרם. הוא מציע למי שחוששת או חושש שתכנים אינטימיים בהם הם מופיעים עלולים להיות מופצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה