משפט

הארווי ויינשטיין דרש מהשחקנית להצטרף לשלישייה לאחר שאנס אותה

בדיון נוסף שהתקיים אמש במסגרת משפט חדש נגד מפיק העבר, שחקנית טענה שהוא שידל אותה לבצע שלישייה עמו ועם אישה ששכר את שירותיה וזאת לאחר שאנס אותה רק חודשיים לפני כן
מערכת ice | 
null (צילום רויטרס)
גם אחרי הורשע בגין מספר עבירות מין בארה"ב, המעשים הנוראיים של הארווי וויינשטין ממשיכים לעורר כותרות ברחבי העולם במסגרת משפט חדש שמתנהל נגדו. לאחרונה דווח כי בית המשפט יעסוק בדיונים חריגים למדיי במסגרת התלונות החדשות ואכן לאחרונה המתלוננות נגד המפיק לשעבר נדרשו לתאר באופן מפורט את איבר מינו המעוות
אמש התקיים דיון נוסף בתיק בבית המשפט בלוס אנג'לס במסגרתו עלתה להעיד השחקנית הנורווגית נטשה מלטה שטענה כי המפיק אנס והטריד אותה חמש פעמים שונות לפני מעל לעשור. בפעם הראשונה שפגשה אותו הוא נכנס בכוח לחדר המלון שלה וכאורה אנס אותה באופן מלא. במקרה זה גם היא שמה לב לחריגות באנטומיה של המפיק ואף ציינה כי היה לו מעין חור באזור הבטן התחתונה.
חודשיים לאחר מכן היא הוזמנה לפגוש אותו במלון בבוורלי הילס על מנת לדון בתפקיד משחק עבורה אלא היא גילתה שזו לא האמת ובפועל הוא ניסה לשדל אותה לקיים שלישייה עמו ועם זונה שהוא שכר את שירותיה. לטענת מלטה, שניהם ניסו לשדל אותה לקיים עמם יחסי מין ולאחר שנשאלה מדוע הגיעה בכלל לפגוש אותו היא אמרה שלא הרגישה שיש לה ברירה.
 
מספר שנים לאחר מכן מלטה סיפרה כי הייתה במסיבה בנוכחותן של ליידי גאגא וניקול קידמן. במסיבה זו ויינשטין לקח אותה לצד ואמר לה שהוא היה בטוח שהיא תספר לתקשורת מה הוא עשה לה אך היא אמרה לו שהיא לא תתעסק עם הגבר הכי חזק בהוליווד. לכך השיב: "משתלם להיות על הצד הטוב שלי".
בפגישה נוספת היא טענה כי הזמין אותה ואת חברתה לפגישה בניו יורק ובה ניסה להכריח את חברתה לבצע בו מין אוראלי. לאחר שזו סירבה הוא לקח את מלטה לחדר אחר, בו הוריד את מכנסיו ונגע בה עד שהגיע לשיא. לאורך כל העדות השחקנית חזרה מספר פעמים על המוניטין של המפיק באותה עת ועל כך שהיה כנראה האיש המשפיע ביותר בתעשייה וכי כולם היו צריכים לעבור דרכו כדיי להצליח היות והוא יכל גם למוטט את הקריירה שלך.
לאחר העדות נאלצה מלטה להתמודד עם תשאול נגדי על ידי עורך הדין של ויינשטין שהאשים אותה בכך שמעולם לא אמרה לו לא, גם בפעם הראשונה בה אנס אותה וגם בפעם אחרת בה היא אולצה לצפות בו מתקלח. לכל אלו היא השיבה באופן זהה - לא הייתה לה ברירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה