משפט

כלל ביטוח תוקפת: אקירוב מנהל מסע רעיל נגד החברה

לקראת בחירת דירקטוריון חדש לכלל ביטוח מצטרפת התנועה לאיכות השלטון למערכה בניסיון למנוע את ההשתלטות של אלפרד אקירוב על דירקטוריון החברה
ניצן כהן | 
אלפרד אקירוב (צילום יוטיוב/ איגוד החברות הציבוריות, וידאו הד)
כלל ביטוח מזמנת היום את האסיפה הכללית לבחירת דירקטוריון לחברה, דירקטוריון שבאמצעותו מנסה אלפרד אקירוב לסכל את עסקת כללMAX. למערכה נכנסה בימים האחרונים התנועה לאיכות השלטון עם פניה למוסדיים במטרה למנוע מאקירוב התערבות בממשל התאגידי של החברה.
כלל מבקשת תמיכה ביו״ר הדירקטוריון חיים סאמט, בשופטת בדימוס ורדה אלשייך ובדירקטורית מיה ליקוורניק ומלי מרגליות לכהונה נוספת. משמעות הדברים היא שאם המוסדיים יתמכו בממשל התאגידי התקין של כלל ביטוח הרי שעסקת כלל MAX תצא לפועח בכפוף להסכמת הרגולטורים אבל אם אקירוב יצליח למנוע את זה, הרי שבאמצעות מינויי אנשי מפתח שלו, העסקה תסוכל.
 
כלל ביטוח מפנה בזימון לשורה הטענות של אקירוב שאינן מחדשות דבר והופנו אליה עם איומים מפני תביעות שתכליתם שהעסקה אינה טובה לאלרוב (וכנראה לכלל לשיטת אקירוב) אבל העסקה התקבלה בהליך סדור ומתועד וארוך ומיועץ וכן הלאה ולכן דוחה כלל ביטוח את כל הטענות של אקירוב וסוקרת את ביצועי החברה תחת השרביט של ההנהלה שעשתה את הברור מאליו ודאגה לפיתוח עסקיה תוך שהיא חבה חובת נאמנות לחברה ומכאן להייטיב עם בעלי המניות שלה.
בכלל אומרים עוד שכל טענותיו של אקירוב אינן ענייניות והוא אינו מצביע על משהו שלא נלקח בחשבון והכל בהליך סדור ומסודר ולכן היא דוחה את טענותיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה