משפט

פרשת האונס באילת: הנער שצפה במעשים לא יישלח לכלא

כשנתיים וחצי לאחר אירוע האונס המזעזע באילת ישנה התקדמות בהליכים המשפטיים נגד הנאשמים, כאשר אחד מהן מורשע אך לא יישלח לכלא עקב הסרה של אחד מכתבי האישום החמורים נגדו
מערכת ice | 
הנאשמים באונס באילת (צילום FACEIT)
אף שחלפו כשנתיים וחצי לאחר מקרה האונס הקבוצתי הנוראי שהתרחש במלון "הים האדום" באילת, ההליכים המשפטיים נגד הנאשמים ממשיכים וצפויים להסתיים בשבועות הקרובים. עם זאת, השבוע מדווח כי אחד הנערים הנאשמים, קטין בן 17, שלא לקח חלק במעשה אך צפה בו מהצד הורשע ולא יישלח לכלא.
לפי דיווח של שמעון איפרגן במאקו, בפרקליטות הסכימו להסיר מהנער את האישום החמור של ביצוע מעשים מגונים בצוותא, לפי בקשת הסנגור שלו. על כן הוא הורשע רק בעבירה של מעשים מגונים ולכן לא יישלח למאסר. הוא צפוי לרצות עונש של עבודות שירות ויפצה את הנפגעת.
 
לצד הנער המורשע, ישנם ארבעה צעירים שמואשמים בבית המשפט המחוזי בבאר שבע באונס בנסיבות מחמירות. שמם פורסם כבר עם פרוץ הפרשה ואף הפך לקמפיין נרחב שקרא להטיל את הבושה עליהם ולא על הקורבן. הנאשמים המרכזיים הם כאמור אילזיר מאירוב ואיסי רפיאילוב בני 27 ו-28. בשבועות הקרובים בית המשפט צפוי להכריע את דינם של הנאשמים.
לאחרונה דווח על מקרה תקיפה מינית נוסף באילת, במסגרתו שני גברים השיגו מפתחות לחדר מלון ללא אישור הדיירות שלו, נכנסו אליו ותקפו מינית שתי צעירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה