משפט

ניסיון האונס באילת: נחשף כיצד השיגו החשודים את הכרטיס לחדר

שני החשודים שהפתיעו צעירות בחדרן במלון באילת בעת שישנו וביצעו בהן מעשים מגונים, קיבלו את הכרטיס למלון ממאבטחת. בפרקליטות דרשו השלמות חקירה ויבחנו האם לשחררם ממעצר
מערכת ice | 
אילת (צילום unsplash)
הוארך בשלושה ימים מעצרם של שני החשודים בביצוע מעשים מגונים בשתי צעירות בחדר מלון באילת. על פי החשד, השניים נכנסו לחדר בשעת בוקר בעת שהצעירות ישנו, ונכנסו למיטתן.
העיתונאי שמעון איפרגן פרסם במאקו כי בפרקליטות דרשו מצוות החקירה במרחב אילת לבצע השלמות חקירה לגבי העדויות שנגבו בתיק. זאת, לאחר שאורחת במלון שישנה בחדר הצמוד לשתי הצעירות, העידה כי לא שמעה שום צעקות או משהו חריג. זאת בעוד הצעירות העידו שפצחו בצעקות וקראו "משטרה".
 
בחקירה הפנימית שניהל בית המלון התגלתה הדרך בה השיגו הצעירים את הכרטיס לדלת החדר: הסתבר כי מאבטחת במלון שהאמינה להם נתנה להם כרטיס. למאבטחת נערך שימוע.
מחקירת האירוע עולה כי שני החשודים שידעו היכן הצעירות לנות, הגיעו בבוקר לחדרן ודפקו על הדלת, אך לא היה מענה. הם ניסו להשיג כרטיס לחדרן, ונתקלו בסירוב מאחד המאבטחים, אך לבסוף אחד מהם השיג את הכרטיס מהמאבטחת.
החשודים טוענים כי כשנתקלו בהתנגדות הצעירות, יצאו בשקט מהחדר וללא צעקות. הם נעצרו על ידי המשטרה. בטרם יוחלט אם לשחררם ביום ראשון או להגיש כתב אישום, החוקרים יתשאלו שוב את המתלוננות לגבי גרסתן. פרקליטתם הגישה בקשה לשחררם למעצר בית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה