משפט

אתר סדרות נתבע ב-5 מיליון שקל: "לא נמאס לזיר"ה?"

מפעילי האתר כתבו: "לצורך התמודדות עם תביעות ההשתקה שהגישה זירה נגד אנשים פרטיים בטענה כי הינם חברי צוות בהנהלת האתר, דרוש עורך דין המתמחה בדיני הקניין רוחני המעוניין לסייע בייצוג ללא עלות בתביעות אלו. ניתן לפנות באימייל (הורדתי את הכתובת)"
מערכת ice |  2
אתר סדרות (צילום shutterstock)
אתר סדרות עומד לשלם ביוקר אחרי מלחמה של שנים. זיר"ה תובע את הצוות שעבד שם והולך על הגזרה המשפטית, עם תביעה בגובה של 5 מיליון שקל. באתר לצפייה בתכנים טוענים: "לא נמאס לזיר"ה לעשות בולינג?
בסביבת האתר טוענים כי אחרי המאבק הארוך, בזיר"ה החליטו לתבוע 14 אנשים שחלקם מתגוררים בישראל. כמה מהם קטינים, כל זאת כי לטענתם היו חלק בצוות האתר לפני כעשור: "הגברתם את המוטיבציה להמשיך".
 
מפעילי האתר כתבו: "לצורך התמודדות עם תביעות ההשתקה שהגישה זירה נגד אנשים פרטיים בטענה כי הינם חברי צוות בהנהלת האתר, דרוש עורך דין המתמחה בדיני הקניין רוחני המעוניין לסייע בייצוג ללא עלות בתביעות אלו. ניתן לפנות באימייל (הורדתי את הכתובת)".
עוד טענו המפעילים: "בעוד חודש בערך נפתח חזרה את אפשרות התשלום באתר ואם יהיו מספיק תשלומים אז בהחלט נשקול להביא עורך דין בתשלום אם המצב יאפשר. לפתוח מימון המונים או דבר דומה נועד לכישלון מסיבה מאוד פשוטה, זיר"ה פשוט ינסו לקחת גם את הכסף הזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי יהיה אתר חוקי ומגוון כמו סדרות טי וי?
    נ 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אין תחליף לאוסף האדיר והמגוון שיש באתר סדרות טי וי כולל סדרות ישנות
    סגור
  • יש כבר. Netflix, סלקום, וכו (ל"ת)
    מישהו 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור