משפט

האנטישמיות בעולם: פרץ לבית משפחה יהודית בארה"ב - ואיים בסכין

תושב לוס אנג'לס נעצר בחשד שנכנס לבית של ישראלים כשהוא ערום למחיצה, צעק קריאות לשחרור פלסטין ואיים על המשפחה ברצח. המשטרה בוחנת אם מדובר בפשע שנאה על רקע אנטישמי או בניסיון פריצה. האירוע מצטרף למעצר הצעיר בגרמניה שניסה לתכנן פיגוע תמיכה בעצרת תמיכה בישראל 
מערכת ice | 
דגל פלסטין בחגיגות של הישראלים (צילום פורסם באתר N12)
משטרת לוס אנג'לס עצרה אמש (רביעי) גבר שפרץ לבית של משפחה ישראלית, צעק "Free Palestine" ואיים ברצח. הגבר נעצר כשהוא עירום למחצה וברשותו סכין מטבח. גורמי אכיפת החוק מסרו לסוכנויות הידיעות כי לא ברור אם מדובר בניסיון פריצה אקראי או בפשע על רקע אנטישמי.
ביום שלישי אירע אירוע חריג בגרמניה: כוחות משטרה נכנסו לבניין דירות בעיר דואיסבורג ועצרו את טאריק ס' בן ה-29, בחשד שתכנן לבצע פיגוע טרור בהפגנה פרו-ישראלית בעיר. החשוד ישב בעבר בכלא בעבר אחרי שנלחם לצד דאעש בסוריה בשנת 2013, שם כינה את עצמו בשם "אוסמה הגרמני".
 
המשטרה הגרמנית מסרה כי היא קיבלה "אינדיקציות על תרחיש של מתקפת טרור אפשרית". המידע, לפי הדיווחים, הגיע משירות ביון זר. לפי הדיווחים, החשוד בן ה-29 ביצע חיפש באינטרנט על אירועים פרו-ישראליים ותכנים ג'יהאדיסטיים וכתב שהוא רוצה למות כ"שהיד".
 
מדינות רבות ברחבי העולם חוות גל של אנטישמיות בעקבות המלחמה בין ישראל לחמאס. בשבוע שעבר הושלכו שני בקבוקי תבערה על בית כנסת בברלין, ועל כמה בתים שבהם גרים יהודים בעיר רוססו ציורים של צלבי קרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה