בארץ

סמוטריץ' מקבל פרגון? "אנו רק יכולים לברך על הכוונה הזו"

בדיון בועדת הכספים, ד"ר אמיר ח'ניפס, יו"ר המרכז הישראלי דרוזי והתנועה הדרוזית לדמוקרטיה ושוויון, בירך את שר האוצר: "הופתענו לשמוע היום בישיבת ועדת הכספים את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מודיע כי לא יקצץ בתקציב החברה הדרוזית"

מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בדיון שנערך היום (שני) בועדת הכספים בכנסת, נכח ד"ר אמיר ח'ניפס, יו"ר המרכז הישראלי דרוזי והתנועה הדרוזית לדמוקרטיה ושיוויון. ד"ר ח'ניפס בירך את שר האוצר ואמר: "הופתענו לשמוע היום בישיבת ועדת הכספים את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מודיע כי לא יקצץ בתקציב החברה הדרוזית".
עוד הוסיף יו"ר המרכז הישראלי דרוזי: "אנו רק יכולים לברך על הכוונה הזו ונשמח לראות אותה מתגשמת הלכה למעשה בשנת 2024 ואילך. כעת נותר לבטל את סעיפי הקיפוח בחוק הלאום, לתקן את חוק קמיניץ ואולי אז נתחיל לראות את ברית החיים מתממשת הלכה למעשה״.
לצד דברים אלו, ד"ר ח'ניפס ציין כי בימים אלו התושבים הדרוזים סובלים ממגוון רחב של בעיות שלא מטופלות על ידי הגורמים הרלוונטים: "הישובים הדרוזים סובלים מבעיות שלא מטופלות כמו הזנחה עמוקה של תשתיות, חוסר השקעה בביטחון ובחינוך והפיכת צפון הארץ לאזור שאינו זוכה לתשומת לבה של הממשלה ולמעשה לשטח הפקר. זהו חבל הארץ שבו מתרכזים הישובים הדרוזים".
ד"ר ח'נפיס הדגיש כי הוא בוחר לשמור על אופטימיות לאור הודעתו של סמוטריץ' כי לא יקצץ בתקציב של החברה הדרוזית: "אני מקווה שלאור הצהרתו של שר האוצר סמוטריץ', יזכו הישובים הדרוזים, האוכלוסייה הדרוזית וצפון ישראל להתייחסות המוכיחה מהי ברית חיים אמיתית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה