בארץ

פיגוע ירי בבקעת הירדן: 3 פצועים, כוחות מנהלים מרדף אחר המחבל

הטרור לא פוסק לרגע: שלושה בני אדם נפצעו הבוקר בפיגוע ירי, במהלכו מחבל פתח באש לעבר מספר כלי רכב ואוטובוס הסעות בכביש 90, סמוך לכפר עוג'ה. אחד מהפצועים במצב בינוני עד קשה
מערכת ice | 
פיגוע ירי אמבולנס (צילום תיעוד מבצעי מד"א)
מחבל פתח באש הבוקר (חמישי) לעבר אוטובוס הסעות שבמזל היה ממוגן ירי, בכביש 90 סמוך לכפר עוג'ה. המחבל ירה בנוסף לעבר שני כלי רכב שעברו במקום. כתוצאה מהירי נפצעו 3 בני אדם, ביניהם בר כבן 30 במצב בינוני עד קשה עם פצעי ירי בגפיים, גבר בן 21 במצב קל עם פצע ירי בגפיים ונער כבן 13 במצב קל עם פציעות מרסיסי זכוכית בפנים.
בצה"ל אמרו על הפיגוע כי "מחבל ירה לעבר מספר כלי רכב בסמוך לעוג׳ה שבחטיבת הבקעה והעמקים, כוחות הוקפצו למקום, חוסמים צירים במרחב ופתחו במרדף אחר המחבל". על פי מספר דיווחים, המחבל היא לבוש במה שנראה כמו מדים צבאיים.
חובשת רפואת חירום במד"א ליטל קרואני סיפרה: "הזניקו אותנו לכניסה לקיבוץ נערן. ראינו רכב עם 2 גברים שנפצעו לדבריהם כשחלפו סמוך לעוג'ה ירו עליהם והם המשיכו בנסיעה עד לכניסה לקיבוץ נערן. פצוע אחד, גבר כבן 30 היה בהכרה מלאה עם פגיעות ירי בגפיים התחתונות וגבר שני בן 21 עם פצע ירי ברגל. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של הגבר בן ה-30 בינוני. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח  עד קשה והפצוע השני קל."
חובש רפואת חירום במד"א, אוריאל ריינוס שהיה בזירה בנעמה, סיפר: "הגענו לכניסה לנעמה וראינו סמוך לעמדת השומר נער בן 13 עם פציעות בפנים כתוצאה מרסיסי זכוכית הענקנו לו עזרה ראשונה במקום ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבית החולים שערי צדק כשמצבו קל. סיפרו לנו שהוא נפגע כשירו על הרכב בכביש 90 סמוך לעוג'ה והם המשיכו בנסיעה עד נעמה".
מהמרכז הרפואי הדסה בירושלים נמסר: "אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונה פצוע כבן 30 מהפיגוע בבקעה. מצבו מוגדר בינוני, בהכרה מלאה". לתושבים הגרים בסמוך למקום האירוע נמסר כי כביש 90 דרומה חסום לתנועה, כוחות צה״ל נמצאים במקום, וכי הסעות תלמידים לא יוצאות למוסדות חינוך.
 
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
יושב ראש מועצת יש״ע, שלמה נאמן הגיב לפיגוע הקשה ואמר: "שוב ניסיון לביצוע טבח בילדים, הפעם מחבל מתועב מבצע  ירי על אוטובוס תלמידים בבקעת הירדן. אנחנו שולחים איחולי החלמה לפצועים ומצפים מכוחות הביטחון שיגיעו במהרה למחבלים ויסגרו עימם חשבון. אנחנו שבים ודורשים, למען ביטחון תושבינו ותושבי כלל מדינת ישראל - הגיע הזמן להפוך את הקערה. הרשות הפלסטינית מנהלת מולנו מלחמה, ורק פעולה בעוצמה בדיוק כמו בעזה תחסל את כלל האיומים בכל רחבי יהודה ושומרון".
 
"אנו קוראים לממשלת ישראל ולעומד בראשה, מחד תאפשרו את פיתוח ההתיישבות ללא הגבלות ומאידך צאו למערכה לחסל את האויב השפל. דם יהודי אינו הפקר. ולכל מבקשי רעתנו, אנחנו אומרים גם בבוקר זה, לא ניכנע לטרור שמנסה לשפוך דם יהודי ולגרש אותנו מארצנו. נמשיך לחיות ולהתפתח ללא פחד ומורא". הוסיף נאמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה