בארץ

בן גביר רותח: "אטימות נוראית, איוולות ביטחונית ופגיעה בכבוד המת"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר צייץ ציוץ רותח מזעם, על החלטת הממשלה להרוס את ביתו של הנער הנרצח בנימין אחימאיר ועוד בימי השבעה: "הגיע הזמן שראש הממשלה ישקול להחליף את השר גלנט"

מערכת ice | 
איתמר בן גביר בזירת פיגוע הדקירה בירושלים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר הרצח המזעזע של הנער בן ה-14, בנימין אחימאיר, פרסם היום (שני), העיתונאי העצמאי דניאל עמרם כי ממשלת ישראל אישרה את הריסת הגבעה בה הוא גר. הסיבה להריסת ביתו לטעמם כי: "היא לא חוקית".
בנוסף, על פי עמרם, באזור יש עשרות בתים לא חוקיים של יהודים וכ-324 בתים לא חוקיים של פלסטינים, אבל הבוקר שם שר הביטחון כמטרה להרוס את ביתו של אחימאיר בחוות גל יוסף. כזכור, מי שהתקומם נגד החלטת הממשלה בנושא זה היה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר.
 
בן גביר לא יכל להישאר אדיש למצב וצייץ בנושא: "החלטת שר הביטחון לבצע פינוי והרס מבנים בחוות גל יוסף בה נרצח בנימין אחימאיר ועוד בתוך ימי השבעה, היא אטימות נוראית, בלבול מוסרי, איוולות ביטחונית ופגיעה בכבוד המת".
 
עוד המשיך השר: "במקום להקים ולאשר עוד חוות ולהרחיב את ההתיישבות היהודית, אנחנו נכנעים לאויב ובזמן שבעה, הורסים ומחריבים את החווה שבו התגורר הנרצח. הגיע הזמן שראש הממשלה ישקול להחליף את השר גלנט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה