בארץ

הקהל לא נתן לסמוטריץ' לדבר - זה מה שהוא עשה בתגובה

שר האוצר סמוטריץ' הגיע לוועידת המחר של ישראל היום לשיחה עם הכתב יהודה שלזינגר, הנוכחים בקהל לא רצו לשמוע אותו והתחילו לצעוק, השר נאלץ לרדת מהבמה
מערכת ice |  5
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
שר האוצר סמוטריץ' נאלץ לרדת מבמה כשהוא נואם בפעם השנייה לאחר שהקהל לא נתן לו לדבר. סמוטריץ' הגיע היום (שלישי) לוועידת המחר של ישראל היום על מנת לנהל שיח עם הכתב הפוליטי של העיתון, יהודה שלזינגר. עוד לפני שהחלה השיחה עם שלזינגר, סמוטריץ' החליט לרדת מהבמה בעקבות קריאות חוזרות ונשנות כלפיו.
 
אחד מהיושבים צעק לשר: "חברי הקהילה שלי חטופים, כבוד השר תסתכל עליי, קוראים לי גל פחוביץ'. התכנית הכלכלית שלך אפילו לא קרובה לתקן את מה שקורה פה, אתה בושה, הבן שלך לא מגויס ושלי כן. איך אתה יושב פה עם סיכה של חטופים כשאתה לא רואה את המציאות שבה אנחנו בחיים, לא בקטע הכלכלי לא בביטחוני ולא בהקשר החטופים".
בנוגע לחטופים השר סמוטריץ' אמר: "אני בשביעי לאוקטובר קיבלתי החלטה לא לחזור בשום צורה שהיא ל-6 באוקטובר ולמריבה צריך שניים. אני לא אהיה יותר הצד השני - אם יש איזה מיעוט קטן וקיצוני שמנסה לגרור את החברה הישראלית לפילוג רוע ושנאה. אין קונים בחברה הישראלית לשנאה שאתם מוכרים כאן".
 
קרדיט: ועידת המחר של ישראל היום
 
קרדיט: ועידת המחר של ישראל היום
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צועקים "חופש ביטוי" ולא נותנים לדבר.. צבועים. (ל"ת)
    יוסי 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    פח
    אוהד 04/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גל פחוביץ כנראה פח זה באמת מתאים לו, יש אנשי פח חסרי תרבות שהמציאו תרבות פח חדשה, להרוס להפריע לחבל, אין להם שום בושה מנבחרי ציבור ולא משנה הצד, מנפנפים בססמאות חסרי שחר, סמוטריץ מייצג מכיר וחי את החיילים האמתיים שלנו חיילי הקרב שבאו מהמגזר הדתי לאומי ומסרו נפשם באלפי מונים יותר ממגזרים אחרים למען החטופים בגופם ובנפשם, ח'כ סמוטריץ נשלח על ידם לכנסת, גל פח לא מכבד אותם. אז אמרנו פח, וחבל כי יש הרבה כאלה לצערי חבל שנותנים להם במה - יהיו מי שיהיו הם לא חתומים כאן על נאמנות למדינה יותר מאחרים.
    סגור
  • 2.
    מדבר על אחדות בזמן שמעביר תקציב מגזרי. (ל"ת)
    חונקים אותנו 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    מדינה של אנשים לא מקצועיים
    עדן 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 4
    לך הביתה לא סובלים אותך הרסת את הכלכלה והביטחון.
    סגור
  • ספוטריץ
    עופרי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימים קשים, מתפללים לימים טובים יותר של שקט וחיים טובים, אמן!!!
    סגור