תקשורת ומדיה

יהודה שלזינגר נדהם מהמגיש בשידור חי: "לי זה קשה, אני חש אי נוחות"

במהלך פאנל שנערך באולפן ערוץ 12, המגיש ערד ניר אמר כי בשני הצדדים (חמאס וישראל) קיימים גורמי קיצון אשר מעוניינים לסכל את עסקת החטופים. העיתונאי שלזינגר התנער מהאמירה, וטען כי גם סמוטריץ' ובן גביר מעוניינים לשחרר את כלל החטופים
מערכת ice | 
יהודה שלזינגר
במהלך פאנל של חדשות 12 ובו דיברו על עסקת החטופים בה דנים בימים אלו, המגיש ערד ניר הצליח להשאיר את עיתונאי "ישראל היום" יהודה שלזינגר ללא מילים. ניר אמר כי בשני הצדדים (חמאס וישראל) ישנם גורמי קיצון אשר מעוניינים למנוע את ביצוע העסקה, ושלזינגר קטע את דבריו ואמר: "אני רוצה לצאת חוצץ נגד ההשוואה ההזויה הזאת".
ניר הסביר: "בתוך הצדדים שמנהלים את המשא ומתן, בסך הכל מראים אחדות דעים. הקיצוניים בחמאס לא רוצים עסקה, והקיצוניים בממשלת ישראל, גם הם אומרים שבתנאים הנוכחיים הם לא רוצים עסקה". שלזינגר טען כי לתחושתו, סינוואר מעוניין למרר את חייהם של החטופים, ואילו סמוטריץ' ובן גביר רוצים לשחרר אותם – מכאן שלא ניתן להשוות כלל בין הצדדים. עם זאת, ניר הוסיף כי אולי השרים הללו אכן מעוניינים לשחרר את החטופים, "אך לא בעדיפות ראשונה".
   
לסיכום הוסיף שלזינגר: "לעניות דעתי, עצם זה שמגיש בכיר כמוך אומר כזו ביקורת... אני מודה שלי זה קשה, לך זה מותר. אני חש אי נוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה