בארץ

טלי גוטליב חושפת את האמת: "מאמינה בלהתאכזר לאויב"

חברת הכנסת התארחה ב"ועידת המחר" של עיתון "ישראל היום" וטענה כי רוב תושבי עזה הם מחבלים משום שהם בחרו להצביע לחמאס. עוד הוסיפה כי ישראל הפכה לקולוניה של ארה"ב, וכי אנו כפופים לכל דרישותיו של ביידן
מערכת ice | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
היום (שלישי) התקיימה "ועידת המחר" של עיתון "ישראל היום" באשקלון. גם חברת הכנסת טלי גוטליב לקחה בה חלק, והביעה את דעותיה בנוגע להתנהלות הממשלה במהלך המלחמה. "הכי מכעיס אותי – שלא תקפנו את איראן", אמרה. עוד היא הוסיפה כי רוב תושבי עזה הם מחבלים, משום שהם בחרו להצביע לחמאס.
כמו כן, היא התייחסה גם לרה"מ נתניהו והבהירה כי לדעתה, עליו לתקוף באיראן חרף התנגדותו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. "הפכנו לקולוניה של ארה"ב. ביקשנו כמדיניות להטיל מצור על זה – ביידן אסר עלינו. ביקשנו לא להכניס דלק לעזה – ביידן לא נתן לנו. אמרנו שלא נקים בעזה, והקמנו נמל בעזה". עוד היא התייחסה לתושבי הצפון, ואמרה כי היא לא תחזיר אף תושב לצפון עד שלא "תדחק את חיזבאללה 15 קילומטר מהגדר". עוד טענה כי היא מאמינה ב"להתאכזר לאויב".
 
לאחרונה היא שיתפה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר): "אוי ואבוי ששרי ישראל מביעים דעה משל עצמם... אדוני רה"מ – זו לא מדינה פרטית, גם לא שלך", כתבה גוטליב. עוד היא הוסיפה כי לדעתה, על השרים חלה החובה להתראיין ו"לא לאפשר לך להיכנע ללחץ של ביידן לא לתקוף את איראן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה