בארץ

קניון TLV בצעד מרגש: זו המחווה שערכו למילואימניקים

קניון  TLV בהובלת המנכ"ל אורי סמיט, אשר חזר לאחרונה לאחר חמישה חודשי מילואים מתוכם לחם בחאן יונס למען המדינה, ערך ערב הוקרה למען המילואימניקים אשר נלחמו למען כולנו והשאירו את עסקיהם מאחור
מערכת ice | 
קניון TLV (צילום טל איז'ק)
קניון TLV הוציא קול קורא למילואימניקים אשר בבעלותם עסק בקטגוריית האלכוהול שנפגע במהלך תקופת המלחמה, בהצעה לפתוח דוכן מכירה בקניון, ללא עלות, בערב הוקרה למענם ובמטרה לעזור ולו בקצת לשקם את העסק שנפגע בעקבות המלחמה.
לפנייה הייתה היענות רבה ובערב ההוקרה ייפתחו דוכני בירה/ יין / קוקטיילים ונשנושים משלימים, אשר כל ההכנסות יהיו של המילואימניקים עצמם. שיא הערב היה כאשר הזמר יגל אושרי עלה להופיע לקהל.
 
אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV: "לאחר חמישה חודשי מילואים, מתוכם 60 ימים בחאן יונס, הרגשתי חובה אישית להוקיר תודה לכל המילואימניקים אשר לחמו לצדי למען המדינה. הנהלת הקניון ואני ישבנו וחשבנו איך נוכל לגמול למילואימניקים ולו בקצת, ועלה רעיון לקיים ערב הוקרה למענם ולתת להם את האופציה לפתוח דוכני מכר במטרה לסייע ולשקם את עסקיהם שנפגע."
לאחרונה, קניון TLV התחדש הקניון והציג חנויות חדשות בקניון, ביניהן כניסה של מותגים מובילים לראשונה בישראל, ביניהם גם מותג התה The alley, חנות הדגל של מותג הקוסמטיקה Guerlain, חנות הדגל של מותג הבישום essence-perfumes, ברסארי ראשון בארץ של קפה גרג ומשחקיית GAME OVER.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה