בארץ

ישראל יכלה לחסל את סינוואר? "אפילו פחות מכמה ימים, צריך סבלנות"

בריאיון שערך ראש המל"ל צחי הנגבי ל"פגוש את העיתונות", הוא טוען כי צה"ל היה קרוב מאוד לחיסול מנהיג חמאס יחיא סינוואר, וכי חייו למעשה נמצאים על "זמן שאול". בנוגע לכניסה לרפיח, טען כי לא מדובר בשאלה של "אם", אלא "מתי", וכי הדבר כבר הוחלט סופית
מערכת ice |  1
יחיא סינוואר (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
אחת הדילמות שמעסיקות את החברה הישראלית בימים אלו היא הצורך להיכנס לרפיח במטרה לחסל את גדודי חמאס שנותרו שם, אל מול הדרישה המידית לקיום עסקת חטופים. בריאיון שערך ראש המל"ל צחי הנגבי ל"פגוש את העיתונות", הוא טוען כי למרות כל הלחצים, כניסה לרפיח היא בלתי נמנעת. וגם: עד כמה ישראל הייתה קרובה לחיסול של סינוואר?
נגבי טען כי אין זו שאלה של "אם" צה"ל ייכנס לרפיח, אלא "מתי". הוא הסביר כי ההוראה לכניסה ישראלית לעיר הדרומית ביותר ברצועת עזה כבר ניתנה, אך הדבר נדחה בשל ההסלמה מול איראן במהלך החודש שעבר. "ראש הממשלה הנחה את צה"ל על דעת כל שרי הקבינט לבצע את הפעולה ברפיח. אנחנו לא מבשרים לאויב מתי היא תחל, אבל אפשר לומר היא תחל בקרוב מאוד", אמר.
 
עוד הוא טען כי סינוואר נמצא במצוקה, ואמר כי חייו נמצאים "על זמן שאול". הנגבי אמר כי ישראל הייתה קרובה מאוד לחסל אותו, "אפילו פחות מכמה ימים". הוא הזכיר את בן לאדן (אשר נדרשו שנים ארוכות בשביל להגיע אליו), ואמר כי בדיוק כמוהו, סינוואר לא יצליח לצאת בחיים, "צריך סבלנות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לו חיים על האדמה הוא רוצח !
    יחיא סנוור בין מוות" 05/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שניה שהוא חי "מדינת ישראל" סובלת אני מחכה כל שניה.
    סגור