בארץ

ח"כ חרדי סירב להצטלם עם דגל ישראל ועורר סערה

אחרי שעודה וכסיף סירבו להצטלם עם דגל ישראל המסמל בעיניהם את "סמל הכיבוש", גם הנציג החרדי, חבר הכנסת יעקב טסלר, סירב ועורר מהומה, אך חזר בו ושב להצטלם
דוד זולדן |  1
יעקב טסלר (צילום פלאש 90)
איימן עודה לא לבד: גם חבר הכנסת יעקב טסלר מיהדות התורה נראה בסרטון בו הוא מסרב להצטלם עם דגל ישראל. לאחר מכן טרח להבהיר את דבריו וחזר להצטלם במקום: "חלה אי-הבנה. הציעו לי להצטלם לפייסבוק, אז אמרתי שאין לי פייסבוק. אין לי שום בעיה להצטלם עם דגל המדינה, גם כסיף ועודה סירבו להצטלם עם הדגל", מסר.
לעומתו, עופר כסיף ואיימן עודה סירבו להצטלם עם דגל ישראל ולא חזרו בהם. ח"כ איימן עודה סירב להצטלם עם דגל ישראל כאשר הדגל לטענתו הוא סמל הכיבוש. גם ח"כ עופר כסיף סירב להצטלם עם הדגל בכניסתו למשכן מטעמים עקרוניים. ברשתות התעורר עניין רב דווקא סביב פרשיית הנציג החרדי והדגל והסתובבו שמועות כי ח"כ טסלר מסרב להצטלם עם הדגל בגלל סירובו להזדהות עם הציונות וסמלי המדינה. 
 
בעקבות הסאגה, טסלר חזר לעמדה בכניסה למשכן הכנסת וביקש להצטלם שוב והפעם לצד דגלי ישראל. "הסבירו לי שכדאי לי להצטלם למרות שהצטלמתי פה בעבר בשביל לחדש את התמונות ברשתות החברתיות", הסביר טסלר לצלמים. הוא הוסיף, "אין לי בעיה להצטלם עם הדגל, פשוט אין לי רשתות חברתיות לעדכן תמונות, אנשים לא מאמינים לי אבל אין לי פייסבוק".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אחד...ממש מיותר (ל"ת)
    ראובן 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור