בארץ

במחנה הממלכתי מדירים את יש עתיד במגעים מול הליכוד

ביש עתיד מתקוממים נגד חברי המחנה הממלכתי על חוסר השקיפות והעדר התיאום איתם בכל הנוגע לשיבוץ החברים בוועדות הכספים, החוץ והביטחון הזמניות כולל הוועדה לביקורת המדינה שצפוי הליכוד להציע לאופוזיציה. השותפים הטבעיים לא קראו להם להתחלק בעוגה וזה מכעיס נורא את יש עתיד
דוד זולדן | 
בני גנץ, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, נועם רבקין פנטון)
באופוזיציה ממשיכים להתקוטט. במחנה הממלכתי בוחנים רוטציה עם יש עתיד בוועדה לביקורת המדינה. האם יש עתיד תסכים לבקשה?
יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ בועז טופורובסקי מתקומם נגד חברי המחנה הממלכתי על חוסר השקיפות והעדר התיאום עם יש עתיד בכל הנוגע לשיבוץ החברים בוועדות הכספים, החוץ והביטחון הזמניות. השותפים של יש עתיד לא קראו להם להתחלק בעוגה וזה הכעיס נורא את הסיעה והעומד בראשה.
 
טופורובסקי כבר הפנה בחודש האחרון אצבע מאשימה כלפי שותפיו לאופוזיציה ח"כ זאב אלקין מהמחנה הממלכתי וח"כ אחמד טיבי מחד"ש־תע"ל על שקיימו מגעים מול יו״ר הוועדה המסדרת, ח״כ יואב קיש מהליכוד. הם תיאמו מהלכים בכל נוגע למספר החברים בוועדות הכספים והחוץ והביטחון הזמניות וכן בבחירת סגני יושב ראש הכנסת הזמניים. כעת טופורובסקי ער לכך כי גם בוועדות הכספים, החוץ והביטחון הזמניות לא משתפים את חברי יש עתיד.
במחנה הממלכתי בעצם מתנהלים עצמאית מול הליכוד ולא מגבישם חזית אחידה יחד עם יש עתיד מול הקואליציה החדשה. כאילו לא די בכך הרי שבמחנה הממלכתי בוחנים רוטציה עם יש עתיד על הוועדה לביקורת המדינה שצפוי הליכוד להציע לאופוזיציה. היות וח"כ שכיהן כשר או סגן שר בשנתיים האחרונות לא יוכל לעמוד בראשות הוועדה הזו צפויה תחרות בין מועמדים מעטים שעונים לקריטריון. ביש עתיד כבר בחרו בח"כ מירב בן ארי כנציגה מטעמם אך ההתנהלות הנבדלת של המחנה הממלכתי מול הליכוד מעוררת מתחים מול השותפה מיש עתיד שטוענת לחוסר הוגנות מצידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה