בארץ

הקלטות סמוטריץ' נגד הקהילה הגאה נחשפות

האם האמירות של יו"ר הציונות הדתית בשיחות סגורות נגד הקהילה הגאה יוסיפו קיסם למדורת המחאה נגד הממשלה? 
דוד זולדן |  4
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, דניאל דרייפוס, unsplash)
הקלטה חדשה חושפת שיחה סגורה של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שבה הוא נשמע מדבר על קהילת הלהט"ב. בשיחה טוען סמוטריץ' שאם הוא יפעל אקטיבית נגד הקהילה, זה לא יפגע בו פוליטית – והוא משוכנע שזה לא ירחיק מצביעים.
לפי הדיווח, השיחה שתועדה התקיימה בשבועות האחרונים עם איש עסקים אלמוני. "ספרדי, מסורתי, אתה חושב שאכפת לו הומואים? מעניין את הסבתא שלו". אמר סמוטריץ' בהקלטה. "הוא אומר אין לי בעיה איתם, 'אתה חושב שזה מעניין אותי שאתה (סמוטריץ') נגדם?".
 
בהמשך השיחה נשאל סמוטריץ' בנוגע לפעולות יזומות שהוא עשוי לקדם נגד קהילת הלהט"ב וטען כי פעולותיו נגד הקהילה לא מעניינות את הבוחרים הפוטנציאלים שלו – שכוללים אנשים ממוצא מזרחי. לפי דבריו, אין סיכוי שפעולות כאלה יפגעו בו ויגרמו לאיבוד קולות.
לפי הקלטות שפורסמו היום בכאן רשת ב' צוטט סמוטריץ': "עזוב, הוא (המצביע) יודע שאני כזה. זה לא מעניין אותו" אמר סמוטריץ' בהמשך השיחה. "אני שומר על ארץ ישראל, אני היחיד שלא הלך עם רע"ם, שומר על הזהות היהודית בשביל הנכדים שלו. זה מה שהוא צריך, אני צריך אנשים כאלה והוא יהיה לידי. הוא הביא את ראש הוועד של הבסטות של מחנה יהודה. זה כולם שם. אני צריך אותם לידי, אני צריך תמונות איתם. אני לא אסכול הומואים, ואתם לא תאכילו אותי שרימפס".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ההתעסקות שלו בנושא מחשידה ההשתייכות לקהילה (ל"ת)
    דן 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מיכאל שמש
    אוהב ישראל 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    "ארור מכה רעהו בסתר ואמר כל העם אמן". לקורא מיכאל שמש: אם תתעניין בפרשנות לפסוק זה תמצא, כי לאחר חשיפתך את ההקלטות של סמוטריץ כנגד נתניהו וכנגד הקהילה הכוונה לאנשים כמוך. מה שלא ברור הוא, כיצד אתה קורא לעצמץ חרדי כשמתחת לכיפה שלך זוהמה ורוע. גם בראיונות שלך עם נציגי המפלגות החרדיות ניכר, כי אתה מוכן למכור את נשמתך לשטן רק בשביל להצדיק את מקום עבודתך בתאגיד השידור כאן.
    סגור
  • מיכאל שמש כתב מצויין
    שמש בפיתה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציני ועושה את עבודתו נאמנה. תחשוב מה עובר על כל נער חרדי שהוא מחליט לפתוח עליכם את כל האמת ולהוציא את כל הזוהמה החוצה. כמה רעים לאנשים במגזר שלכם? ובמגזרים אחרים? גם שומעים את זה לא מהתקשורת אז מיכאל רק עושה את עבודתו המסורה ומדווח לכולם כדי שחלילה לא יציעו לו שוב ספרדים בבחירות הבאות עם כל רשימה שהוא ירוץ. הוא לא משלנו. עשה סיבוב על הקולות שהצביעו לבן גביר.
    סגור
  • 1.
    האמת למה שלא תסקול הומואים ?
    נחשון 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני אשמח שתוציא חוק שצריך לסקול .כך אתה תדרבן מרי אזרחי . תבין אני ממש לא הומו ואין שום קשר בין הלהטב לביני , אבל ברגע שתוציא חוק נגדם מבחינתי אני מבין שמחר תוציא חוק נגדי וזה מבחינתי מסמן את הבאות . בנוסף לכך לא ממש מעניין אותי מה אנשים עושים בביתם ,כל עוד שהם עושים את העבודה שלהם בצורה מיטבית ותורמים לחברה מבחנתי הם אזרחים כמוני וכמוך עם אותם זכויות ! ולכן לא רק בגלל הפחד שמה יבוא יום ותצא נגד חילונים או נגד כל מי שלא בא לך טוב בעין ,אלה גם בגלל שאני מאמין בסולדיריות עם אזרחים שנשללים מהם זכויות כמו הומואים !
    סגור