ויראלי

הצל תוקף את הקהילה הגאה: "אתם כבשים צבועים וחסרי עמוד שדרה"

הראפר ופעיל הימין לא אהבה בלשון המעטה את הפגנת הקהילה הגאה בצומת עזריאלי והביע את זעמו על כך
מערכת ice |  1
הצל. יואב אליאסי (צילום עמוד הפייסבוק של הצל)
אמש (חמשי), זמן קצר לאחר השבעת הממשלה ה-37 והשישית בראשות בנימין נתניהו, מאות חברי הקהילה הגאה ותומכיה יצאו לכביש איילון דרום על מנת למחות על האפליה והממשלה הימנית הקיצונית ביותר בהיסטוריית מדינת ישראל. הצל, לא בדיוק אהב את המחאה וכך הוא כתב הבוקר בחשבון האינסטגרם שלו: "לאנשי הקהילה הגאה שיצאו אתמול לחסום את צומת עזריאלי, אני חייב להגיד את האמת, אתם כבשים צבועים וחסרי עמוד שדרה.
הוא המשיך: "עזבו שרוב המפגינים היו אותם פרצופים מאופרים שזכורים לנו מבלפור, אבל אלו שהגיעו בגלל ששכנעו אותם שזאת ממשלת אופל, אתם כבשים, בזמן שיצאתם להפגין על שיווין עמד בפעם הראשונה בהיסטוריה יושב ראש כנסת הומו מוצהר עם בן זוגו וילדיו כשאיתו בקואליציה אנשים דתיים שעד לפני כמה שנים לא הבינו מה זה הומו ופתאום מוחאים לו כפיים ומחבקים אותו . זה הישג מטורף אבל אתם עיוורים משנאה!".
 
"אז יש בממשלה הזאת אנשים שלא רוצים את המצעד, בסדר, אז מה? זכותם. זה אומר שלא יהיה מצעד? ויש הרבה דעות חלקן לא מקובלות אבל זה לא אומר שמישהו יגע בקהילה. אבל בממשלה הקודמת היו אנשים שקראו לקהילה סוטים ושתקתם והיו אנשים שהאמינו שצריך לסקול הומואים ולזרוק אותם מהגגות ושתקתם. ציוץ לא הוצאתם מפיכם. כמה צבועים אתם! אני רואה את עצמי כחבר הקהילה ומאמין בזכויות מלאות אבל משתמשים בכם כדי לפגוע בממשלה. זו לא באמת הפגנה בעד זכויות אלא נגד הדמוקרטיה ונגד הימין. למפגינים, ניצלו אתכם. אל תהיו כבשים", כך סיכם הראפר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחחחחח
    צלילון 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה לא שווה תגובה . כלום , נאדה , אפס !
    סגור