בארץ

שופטי בג"ץ תחת איומים בסוגיית חוק דרעי: "יורים לעצמם בראש"

נציגי ש"ס קולטים היטב את רוח המפקד ומקצינים עמדות מול בג"ץ. לאחר שיו"ר המפלגה, אריה דרעי הודיע היום כי לא יתפטר מהכנסת גם אם בג"ץ יפסול את מינויו - גם נציגיו מדברים באותו תדר
דוד זולדן |  1
אסתר חיות, אריה דרעי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת הנכנס ממפלגת ש"ס, אברהם בצלאל כבר מסמן כוונות. כשהתבקש להתייחס במהלך ראיון לפסיקת בג"צ הצפויה בסוגיית מינויו של דרעי לשר אמר: "אם הם יפסלו אותו, הם יורים לעצמם בראש".
 
מוקדם יותר אמרו בסביבתו של דרעי כי הם מבינים לאן נושבת הרוח לקראת הכרעת בג"ץ בשאלת מינויו של דרעי ומקדימים תרופה למכה. בצמרת ש"ס מעריכים שהפור נפל עוד בטרם החל הדיון וכי שופטי בג״צ יכריעו השבוע לפסול את מינויו לשר. אריה דרעי מבהיר בשיחות עם מקורביו כי בלאו הכי הוא לא צפוי להתפטר מתפקידו, תוך שהוא מגלגל את כובד האחריות לפתחו של ראש הממשלה נתניהו. דרעי אמנם מטיל אחריות על נתניהו במקרה שבג"ץ יורה לפסול אותו אלא שנתניהו צפוי להוביל מהלך עוקף בג"ץ. נציגי ש"ס קולטים היטב את רוח המפקד ומקצינים עמדות מול בג"ץ. 
 
הכרעת בג"צ בדבר מינויו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר הולכת וקרבה וחבר הכנסת אברהם בצלאל מש"ס משגר אמירה חריגה וקשה: "אם הם יפסקו ויפסלו את אריה דרעי הם יורים לעצמם בראש – ברמה הזאת", אמר בצלאל בראיון לערוץ כנסת. לדבריו: "השופטים מכירים את הרגישות, הם מכירים את הציבור ואת מה שקורה עכשיו ברחובות". המראיינת והמגישה מזל מועלם העירה את תשומת לבו כי: "זה נשמע מאיים". בצלאל השיב בנחת: "אני לא חושב שזה מאיים בכלל, אין לי ספק שזה נמצא גם על השולחן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעל החוק
    יצק 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מבינים האיש פעמיים גנב ומודיע כי לא יתפטר מצפצף על החוק ומסתתר מאחרי זה שבחרו בו, לא בחורו בו אישית אלא במפלגה וזאת בושה לעם ישראל שבחרו בו וגנב יכו להיות שר וחבר כנסת
    סגור