בארץ

נתניהו לאריה דרעי: "כשאח שלי במצוקה - אני בא אליו"

לקראת כינוס החירום של מועצת חכמי התורה של ש"ס, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביתו של היו"ר אריה דרעי בעקבות החלטה דרמטית של בג"ץ הפוסלת את דרעי מלכהן כשר
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו, אריה דרעי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (רביעי) לביתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי בהר נוף, זאת על רקע פסיקת בג"צ הפוסלת אותו מלכהן כשר הפנים והבריאות. כמו ההנחיה של דרעי מוקדם יותר לנציגיו שלא להתראיין כך גם הונחו חברי הליכוד שלא להגיב על ההחלטה וגם הוכרז על עוצר ראיונות.
נתניהו הקדים את הרבנים שההכרעה צפויה לעבור אליהם. הערב כאמור, יתכנסו חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס יחד עם חברי הכנסת של התנועה בביתו של דרעי ברחוב הקבלן ויטכסו עצות בנוגע למהלכים הבאים. נתניהו התארח בביתו של דרעי במשך קרוב לשעה כאשר במשך זמן הפגישה  המשטרה חסמה את רחוב הקבלן לתנועה.
דרעי כבר הבהיר בשיחות סגורות שגם אם בג"ץ יפסול אותו הוא לא יתפטר: "האחריות היא על נתניהו, הוא צריך לפתור את הבעיה הזאת". נציגי ש"ס שהילכו אימים על שופטי בג"ץ מאמש נדרשו לא להתראיין עד הודעה חדשה.
 
את הדברים אמר דרעי לאחר שהבין כי גם בליכוד נותרו חסרי אונים נוכח הכרעת בג"ץ. דרעי כבר נערך לאפשרות שיהיה חבר בקואליציה מבלי להתמנות לשר אם וכאשר הניסיונות לעקוץ את בג"ץ יעלו על מוקש. אלא שזו אינה האלטרנטיבה היחידה ובקואליציה בוחנים את כל האפשרויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה