בארץ

הורשע ויחזור? עו"ד אפי נוה בדרך לראשות לשכת עו"ד

אפי נוה, יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, מתכנן לחזור לראשות הלשכה במסגרת הבחירות הצפויות בקרוב. נוה הורשע לאחר שהבריח את בת זוגתו בנתב"ג. כמו כן, נוה התפטר מראשות הלשכה לאחר פרשיית "מין תמורת מינוי"
מערכת ice |  2
אפי נוה (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
עורך הדין אפי נוה, יושב ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, הכריז היום (רביעי) כי יתמודד לראשות הלשכה. נוה כתב: "זה הזמן שלנו להחזיר עטרה ליושנה ולהראות את הכוח האמיתי שלנו". 
נזכיר כי בחודש נובמבר האחרון בית משפט השלום בראשון לציון גזר מאסר על תנאי של חודשיים על היושב ראש לשעבר והוא חויב לשלם קנס על סך 2,000 שקלים. עונש זה הגיע לאחר שנוה הורשע בקבלת דבר במרמה ובמעבר על חוק הכניסה לישראל לאחר שהבריח את בת זוגתו בנתב"ג. נוה כיהן כיושב הראש עד שהתפטר מתפקידו כיושב הראש בשנת 2019 בעקבות פרשיית "מין תמורת מינוי". במסגרת הפרשייה, נוה נחשד בהתערבות לקויה בתהליך מינוי שופטים למען אתי כרייף בתמורה לשוחד מיני.
 
לפי גזר הדין שהוגש נגדו בשנת 2018, נוה טס עם בת זוגו, בר כץ, מישראל לתאילנד. כץ לא הציגה דרכון במעבר הגבולות על מנת להסתיר את נסיעתם המשותפת לחוץ לארץ עקב סכסוך הגירושים בו נוה מצוי. כץ עברה באמצעות "גייט פאס" מיוחד שהונפק בייחוד בשבילו. השניים הכחישו את המעשה ואף הכחישו את ההיכרות ביניהם מול בקרית רשות האוכלוסין.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    די עם השחיתות הזאת.הוא לא ראוי לבחור שופטים ולייצג עו"ד (ל"ת)
    בושה 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפי נווה
    קרדאי 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים מהי שחיתות הוא מחזיק את כולם בביצים ראינו את הצעות הקטן על מנדבליט מנדבלוף
    סגור