בארץ

"מעורר השראה": בכירי האוצר ביקרו בכפר השיקומי הייחודי בנגב

משלחת בכירי משרד האוצר בראשות מנכ"ל המשרד שלומי הייזלר יחד עם המשנה, ישראל מלאכי, הגיעו לביקור מיוחד בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן"
מערכת ice | 
ביקור בכירי האוצר (צילום הכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן")
משלחת בכירי משרד האוצר בראשות מנכ"ל המשרד שלומי הייזלר יחד עם המשנה, ישראל מלאכי, הגיעו הבוקר (חמישי) לביקור מיוחד בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן" הממוקם בתחום המועצה האזורית מרחבים, ומופעל על ידי עמותת "עדי" המטפלת בילדים ובמבוגרים עם מוגבלויות מורכבות.
 
במסגרת הביקור לווה מנכ"ל משרד האוצר ע"י יו"ר הכפר השיקומי, האלוף במיל' דורון אלמוג, מנכ"ל הכפר אבי וורצמן, מנכ"ל עדי ירושלים הגב' שלומית גרייבסקי, סמנכ"ל הרגולציה של העמותה דוד שאולוב ובכירים נוספים מטעם העמותה.
המשלחת ביקרה במרכז הרפואי לשיקום ע"ש קיילי אשר נפתח בכפר לפני כשנה, התרשמה מהיצע הטיפולים המוענקים במקום וכן זכתה להיכרות עם השירותים השונים הניתנים בכפר ועם הפעילות הענפה של העמותה. בנוסף, נפגשו חברי המשלחת עם דיירים מהכפר ושוחחה עם מטופלים.
שלומי הייזלר, מנכ"ל משרד האוצר: "אין ספק כי במו ידכם אתם מגשימים את החזון "עולם חסד יבנה". יישר כוח על עשייה ברוכה ומופלאה, תודה על ביקור מעורר השראה".
אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן": "משרד האוצר הינו שותף מלא לעשייה הברוכה בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן". בזכות השותפות בין משרדי הממשלה השונים אנו מאפשרים לכל ילד, דייר ומטופל עם מוגבלויות לקבל את כלל השירותים במקצועיות, מסירות, אהבה ונתינה. הביקור של מנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר, המשנה למנכ"ל משרד האוצר, ישראל מלאכי ועוזריהם ברחבי הכפר, מצביע על חשיבות קידום אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית וחיזוק שירותי שיקום איכותיים ומקצועיים לתושבי הנגב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה