בארץ

אלמוג כהן הותקף בדרך מהכנסת: "יכול להיגמר בהרוגים"

ח"כ אלמוג כהן משחזר את רגעי האימה אחרי שבן מיעוטים ניסה להורידו מהכביש בעת שעשה את דרכו מהכנסת לביתו באופקים: "אני שמח שזה קרה לי ולא לרכב עם אמא וילדים"
דוד זולדן |  1
אלמוג כהן מועמד עוצמה יהודית לכנסת (צילום קרדיט יוסי לוגסי פלשמן)
חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית, מדווח כי בדרכו חזרה אמש מהכנסת לביתו באופקים, רכב של בן מיעוטים, כפי הנראה תושב הפזורה הבדואית, ניסה להוריד אותו מהכביש באזור להט. 
בהודעה מטעמו של כהן עודכן בין השאר כי: "ח״כ כהן חזר מהכנסת לכיוון ביתו בנגב ביחד עם יועצו, כאשר בכביש 40 לפני מחלף בית-קמה הגיח רכב סקודה אשר 'חתך' אותו מהשול הימני במהירות גבוהה וכמעט גרם לתאונה קטלנית. ח״כ כהן עקב אחרי הרכב עד אשר נעצר בכניסה לעיר רהט, בשלב הזה הגיע מתוך העיר רכב נוסף וחסם את רכבם בצורה מאיימת כנגד כיוון התנועה בכביש המהיר. ח״כ כהן, שמתהלך חמוש, פרק מרכבו לעבר הרכב החוסם אולם משזיהו שמדובר בח״כ, הרכבים ברחו לכיוון העיר רהט. מספר הרכב הועבר לטיפול משטרת-ישראל".
 
ח"כ אלמוג כהן הפתיע ואמר כי: "זהו איננו מקרה מיוחד כי אם שגרת יומם ההזויה של תושבי הנגב. אני שמח שזה קרה לי ולא לרכב עם אמא וילדים, כי זה יכול היה להיגמר בקלות בהרוגים. אמשיך ואפעל בכל כוחי לעבר מטרתי מהיום הראשון: לשנות את המציאות המסוכנת הזו שגבתה ותגבה חיי-אדם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אויל המתפרנס מטיפשותו
    אני 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמחה וששון , לכל פסיכי בלון . אל תבכה אלמוג אל תצטער , מחר , אולי - תמציא משהו אחר .
    סגור