בארץ

איך נוסעת ברכבת הצילה את החופשה בחו"ל

אמיר ומחמוד שהיו בדרך לטיסה לחופשה בחו"ל שכחו תיק בתחנת הרכבת בבת גלים ובו עשרות אלפי שקלים, כרטיסי הטיסה והדרכונים; הנוסעת עדן בן שטרית ששהתה ברציף איתרה את האבידה, שמרה עליה, וסייעה לעובדי הרכבת להשיבה לבעליה במהירות
מערכת ice | 
עדן (צילום רכבת ישראל)
אחוות הנוסעים הצילה את החופשה בחו"ל: שני הצעירים אמיר ומחמוד שהיו בדרך לטיסה לחופשה בחו"ל שכחו תיק בתחנת הרכבת בבת גלים ובו עשרות אלפי שקלים, כרטיסי הטיסה והדרכונים; הנוסעת עדן בן שטרית ששהתה ברציף התחנה איתרה את האבידה, שמרה עליה, וסייעה לעובדי הרכבת להשיבה לבעליה במהירות ולהציל את החופשה של החברים. את הנסיעה הזו שלושת הצעירים החיפאים: שני החברים אמיר ומחמוד, והנוסעת עדן בן שטרית, לא ישכחו זמן רב.
קרוב ל-300 אלף נסיעות מבוצעות מידי יום ברכבת ישראל בחודשי הקיץ, רבות מהן בדרך למרכזי הבילוי ולנמל התעופה, בדרך לחופשות הקיץ. מטבע הדברים, נרשמות מידי יום בקיץ מאות אבידות, ועובדי רכבת ישראל  המסורים עושים מאמץ להשיבן במהירות, לא פעם בעזרת נוסעים אחראיים וטובי לב כמו עדן בן שטרית, במיוחד כאשר מדובר על אבידות שנשכחו ברכבת בדרך לטיסה לחו"ל.
 
הבוקר (רביעי) עלו שני הצעירים אמיר ומחמוד על רכבת מתחנת חיפה בת גלים אל תחנת נתב"ג, בדרך לחופשה בחו"ל אותה תיכננו זמן רב. אך התיק שלהם ובו כל כל הכסף לחופשה, עשרות אלפי שקלים, כרטיסי הטיסה, דרכונים ועוד, נשכח ברציף התחנה ולא עלה איתם לרכבת.
שניות בודדות לאחר מכן הגיעה לרציף עדן בן שטרית, תושבת חיפה שהיתה בדרכה ללימודים בתל אביב. עדן ראתה את התיק, ולאחר שוידאה שלא מדובר בחפץ חשוד, גילתה את התכולה היקרה שנמצאת בו, ומיד החלה בניסיונות איתור של בעלי התיק באמצעות הפרטים המזהים שהיו בו. בנוסף התקשרה עדן לבן משפחתה, מנהל תחנת עתלית ברכבת, וזה בתורו יצר קשר עם פקח הרכבת עליה עלו הצעירים, אסף יצחקי, אשר איתר אותם ובישר להם שהאבידה נמצאה.
על מנת שהחברים לא יפספסו את טיסתם, התנדבה עדן לשמור על התיק ולהביא אותו אישית עד מחלקת האבידות בתחנת ת"א סבידור מרכז, שם היא נפגשה עם איציק שיטרית מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, ועם שני החברים שאספו את התיק, והמשיכו בנסיעתם אל נתב"ג.
"ברגע שראיתי את כרטיסי הטיסה שמתוכננת לעוד מספר שעות, מיד הבנתי את החשיבות של איתור בעלי האבידה במהירות" סיפרה עדן בן שטרית, "אני מאושרת שזכיתי לעשות מצווה ולסייע לשני החברים במציאת האבידה, ומאחלת להם טיסה נעימה וחופשה בטוחה".
"התרגשנו לראות את האכפתיות והמסירות של עדן שדאגה להשיב את האבידה לנוסעים שהיא איננה מכירה", מספרים במחלקת האבידות של רכבת ישראל, "מעשים כמו המעשה של עדן ממלאים לנו את הלב, ואנו נעניק לה בימים הקרובים תעודת הערכה על מעשיה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה