בארץ

גל החום כאן כדי להישאר: זו העיר שהשתמשה הכי הרבה במזגן

עם עלייתו של גל החום נרשם בארץ ביקוש גבוה במיוחד לרכישת מזגנים ובשימושם בכלל. לפי נתוני חברת אלקטרה, תל־אביב מובילה עם השימוש הכי גדול במזגן, וגם - זו הטמפרטורה המועדפת על הישראלים
מערכת ice | 
מזגן (צילום vecteezy)
החום עולה והציבור הישראלי מתכנס מתחת למזגן. לפי נתוני אפליקציית אלקטרה "SMART", עם הגעתו של גל החום הנוכחי, שילווה אותנו עד סוף החודש, הביקוש למזגנים זינק ב-50%, לצד השימוש במזגנים שכבר נמצאים בבתים של הציבור.
לפי הנתונים, הטמפרטורה המועדפת על הציבור בעת גל חום היא 22 מעלות, ונרשמו חמש ערים בהן השימוש במזגנים היה הגבוה ביותר. הראשונה ברשימה היא תל־אביב שבה נמדדו לא פחות מ-2,300 שעות שימוש במזגן - עלייה של כ-900 שעות מתחילת שבוע שעבר.
 
במקום השני נמצאת שכנתה של תל־אביב: רמת גן. מתחילת גל החום נמדדו בה 1,442 שעות שימוש במזגן - עלייה של 550 שעות. במקום השלישי נרשמה ראשון לציון עם 1,437 שעות שימוש במזגן - גם כן עלייה של 550 שעות. במקום הרביעי נמצאת פתח תקווה בה הייתה עלייה ב-458 שעות ל-1,279 שעות שימוש. אחרונה היא חיפה שעלתה ב-420 שעות ל-1,280 שעות שימוש. 
בקרב ערי הדרום שחוות את גל החום הקיצוני הזה יותר קשה מהשאר, אילת כמובן נמצאת במקום הראשון בשימוש, ואחריה אשדוד, באר שבע, אשקלון ואחרונה - שדרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה