בארץ

אראל מרגלית חושף: ככה יעזור הסכם השלום הסעודי להייטק הישראלי

היזם וחבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית התראיין לעיתון הסעודי "אילאף" והתייחס לאפשרויות שייפתחו בפני היזמים ואנשי ההייטק הישראלים במקרה של שלום בין ישראל למדינה הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם הערבי
מערכת ice | 
אראל מרגלית (צילום שחר אזרן)

הנושא המדובר של השבוע היה האפשרות של הסכם נורמליזציה בין ישראל לערב הסעודית- המדינה החזקה והמשפיעה ביותר בעולם הערבי. אפשרות זו לא נעלמה מאנשי הייטק והתעשייה הישראלית. אחד מהם שהתייחס לאפשרות זו, הוא היזם וחבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית שהתראיין לעיתון הסעודי הנפוץ "אילאף" ובירך על אפשרות של שלום עם סעודיה.

"כבר כיום אנחנו נמצאים במגעים להקמת מרכז טכנולוגי באחת ממדינות המפרץ" אמר מרגלית והמשיך: "סעודיה, שלה שיתופי פעולה עם חברות אמריקאיות ואירופיות יכולה להפוך למרכז מוביל באזור המחבר רשת בינלאומית של מרכזי חדשנות בנושאים כמו AI, פינטק, מדיה, טכנולוגיות מזון, חקלאות ואקלים".

עוד הוסיף אראל: "חדשנות יכולה להוביל את המזרח התיכון לעידן חדש של שגשוג, מה שיביא לאיחוד כוחות של יזמים בתחומים מרכזיים כמו טכנולוגיות מים, מזון וחקלאות, תעשיה, שירות בריאות מתקדמים, טכנולוגיה לעולם הפיננסי, מדיה ואקלים. כבר כיום, אפשר לראות את הפירות של הסכמי אברהם, הטכנולוגיה הישראלית ממשיכה לחזק את היחסים עם בעלות הברית הערביות, איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין, ההסכם עם ריאד יחזק גם את היחסים עם ירדן ומצרים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה