בארץ

חרבות ברזל, היום ה-29: ירי למרכז הארץ, חמאס נגד תושבי עזה

ארגון הטרור חמאס ניצל את חלון ההזדמנויות ההומניטרי שצה"ל העניק לתושבי עזה ומחבלי הארגון תקפו בירי מרגמות וטילי נ"ט את כוחות צה"ל שהגיעו לציר ועסקו בפתיחתו, זאת על מנת למנוע את פתיחתו לתנועת תושבי הרצועה. באירוע זה אין נפגעים לכוחותינו. אזעקות נשמעו קילומטרים בודדים מאילת. הירי חודש ואזעקות נשמעו בדרום ובמרכז הארץ
מערכת ice | 
שיגור טילים מעזה (צילום פלאש 90/ עבד רחים חטיב)
המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל מביא את יומה ה-29 של המלחמה בעזה לכדי שורת הישגים. אלפי מטרות נתקפו ומאות מחבלים הושמדו. היום (שבת) אחרי נאומו החלש והמסויג של מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה, צה"ל ממשיך בשלו.
בזמן שצה"ל פותח ציר הומניטרי לתנועת תושבי עזה דרומה, מחבלי ארגון הטרור חמאס תקפו את הכוחות שעסקו בפתיחתו דובר צה"ל בערבית עדכן מוקדם יותר היום כי בין השעות 13:00-16:00 ציר "צאלח אלדין" שברצועת עזה ישמש למעבר הומניטרי לתושבי צפון הרצועה שטרם נעו דרומה למען שמירה על ביטחונם.
 
ארגון הטרור חמאס ניצל את חלון ההזדמנויות ההומניטרי שצה"ל העניק לתושבי עזה ומחבלי הארגון תקפו בירי מרגמות וטילי נ"ט את כוחות צה"ל שהגיעו לציר ועסקו בפתיחתו, זאת על מנת למנוע את פתיחתו לתנועת תושבי הרצועה. באירוע זה אין נפגעים לכוחותינו.
טנק צה"ל תקף לפני זמן קצר שתי עמדות שיגור נ"ט ועמדה צבאית של ארגון הטרור חיזבאללה, בשטח לבנון במרחב יפתח. ערוץ אל-ג׳זירה מדווח על הרוגים ופצועים בתקיפה ישראלית סמוך למתחם בית החולים שיפא.
חמאס לקח אחריות על טיל שנורה לכיוון אילת, מרחק של 250 ק"מ, כאשר נשמעו אזעקות בשחורת ויטבתה. בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות בגזרת הערבה: בשלב זה לא התקבלו קריאות על נפילות או נפגעים. עדכון במידת הצורך. מגר
הותרו לפרסום שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שנפלו בקרבות עם מחבלי חמאס בצפון רצועת עזה: רס"ן יהודה נתן כהן, בן 25, משדמות מחולה, מפקד פלוגה בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. סמ"ר גלעד נחמיה ניצן, בן 21, משילה, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. סמ״ר יונדב רז לוינשטיין, בן 23, מאילת, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. רס"ר ליאור ארזי, בן 25, מגבעת חיים איחוד, פרמדיק לוחם ביחידת שלדג, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.
21:20 אזעקת צבע אדום נשמע בדרום הארץ בשדרות ובאשקלון.
21:25 הירי לדרום נמשך, אזעקת צבע אדום נשמע באזור עוטף עזה, בקיבוץ מפלסים ובמטווח ניר עם.
21:30 פגיעה ישירה בבית בשדרות, נכון לעכשיו דווח כי אין נפגעים.

הפגיעה בשדרות בבית, קרדיט: עיריית שדרות.

22:00 אזעקת צבע אדום נשמעה באזורים דן והשפלה.
השפלה: ראשון לציון - מזרח, אירוס, בית חנן, נטעים, נס ציונה, ראשון לציון - מערב, אזור תעשייה נשר - רמלה, מצליח, יד רמב''ם, באר יעקב, לוד, ניר צבי, רמלה, תעשיון צריפין, אחיעזר, זיתן, רחובות, ישרש, נצר סרני.
דן: בת-ים, חולון.
22:05 אזעקת צבע אדום נשמעה באזור השפלה בבית דגן ובמשמר השבעה. נכון לשעה זו לא דווח על נפגעים.
22:06 הירי לאזור השפלה נמשך וכעת אזעקת צבע אדום נשמעה בנען, יציץ ,רמות מאיר, גני הדר וסתריה.
22:10 מטחים נרחבים לאיזור השפלה וגוש דן. אזעקות נשמעו ברחובות, ראשון לציון, בת ים, חולון, בית דגן, רמלה, לוד ויישובי הסביבה. ההערכה היא שיותר מ-10 רקטות נורו לעבר איזור המרכז מאזור מרכז הרצועה. לפחות שלוש מהן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל. אנשי מד"א מדווחים כי לפי שעה אין נפגעים.
חמאס לקח אחריות על הירי. מדובר בתגובה לתקיפות נרחבות של צה"ל על יעדיו של ארגון הטרור, באוויר וביבשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה