השוק

לאחר ההפסדים ב-2022: ווישור מציגה רווחים של עשרות מיליונים

ווישור גלובל טק מסכמת את הרבעון השלישי לשנת 2023 ואת תשעת החודשים הראשונים של השנה, בהם היא מציגה רווח כולל של כ-48.8 מיליון שקל לעומת הפסדים של עשרות מיליונים בשנה שעברה, בתקופה המקבילה
מערכת ice | 
ניצן צעיר הרים יוחנן דנינו ואמיל וינשל ווישור (צילום רמי זרנגר)
קבוצת ווישור גלובל טק (WeSure Global Tech), פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות של הקבוצה ומסכמת רבעון שלישי לשנת 2023 ואת תשעת החודשים הראשונים של השנה, כאשר היא מציגה צמיחה עקבית ושיפור משמעותי ברווחיות.
החברה מסרה כי בתשעת החודשים הראשונים של 2023 היא מציגה רווח כולל בסך כ-48.8 מיליון שקל (כ-32.2 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות), בהשוואה להפסד של 41.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הקבוצה מציגה ברבעון השלישי רווח כולל בסך של כ-12.05 מיליון שקל לאחר מס (כ-6.85 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות), בהשוואה להפסד ברבעון המקביל אשתקד.
סך המאזן, נכון ליום 30 בספטמבר 2023, הסתכם בכ-17.5 מיליארד שקל, כאשר ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עלה לסך של כ-430 מיליון שקל והרווח הכולל לתקופת הדוח מהווה תשואה על ההון בשיעור שנתי של כ- 10%.
אמיל ויינשל, יו"ר WeSure Global Tech: "ווישור גלובלטק ממשיכה במגמת הצמיחה והרווחיות, הניכרת גם ברבעון השלישי של השנה. ברבעון זה נרשם שיפור נוסף בפעילות איילון ביטוח, שרשמה רווח נאה ברבעון, וכן נרשמה צמיחה משמעותית בפעילותה של ווישור ביטוח".
עוד אמר ויינשל: "אנו ממשיכים ליישם מהלכים שיביאו להשבחת איילון ביטוח, כך למשל התבשרנו לאחרונה על הארכת ההתקשרות בין איילון ביטוח לבין חבר משרתי הקבע והגמלאים בביטוח חיים ונכות קבוצתי ל-12 שנים נוספות. אנו מברכים על הבעת האמון של מועדון חשוב ואיכותי זה".
 
לסיום, אמר: "במקביל פועלים לחיזוקה של ווישור ביטוח בפעילותה, לצד מיקסום הסינרגיה בין חברות הביטוח בקבוצה, ווישור ואיילון, כמו גם המשך פיתוח פעילותה של ווישור ארה"ב, שליום פרסום הדוח החלה פעילות בשבע מדינות, כדי לייצר מסה קריטית של פעילות שתבטיח רווחיות יציבה ונאותה לקבוצה בשנים הקרובות. כולנו מייחלים לימים של שקט וביטחון, משתתפים בצער משפחות הנרצחים והנופלים, מאחלים בריאות איתנה לפצועים ומתפללים לחזרת החטופים והנעדרים לביתם במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה