בארץ

חרבות ברזל, היום ה-70: חמאס טוען כי המנהרות מוגנות מהצפה

על רק הדיווחים לפיהם בכוונת ישראל להציף את מנהרות חמאס במי ים - בכיר חמאס בלבנון, אוסמה חמדאן טוען: המנהרות נבנו כך שיוכלו להתמודד בהצלחה עם ניסיון להציף אותן במים. ארה"ב מתכוננת למאבק בחות'ים
מערכת ice | 
חמאס (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)
היום (שישי), התמרון הקרקעי ברצועת עזה במלחמת 'חרבות ברזל' נכנס ליומו ה-70. מדינת ישראל פועלת תחת לחצים כבדים מצד הקהילה הבינלאומית להפסיק את הלחימה. אמש, האו"ם הצביע בעד הפסקת אש מיידית, בהתנגדות של 10 מדינות בלבד ובמקביל הסיוע האמריקני נמשך עם גמגום קל.
הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו: סמל עוז שמואל ארדי (Oz Shmuel Aradi), בן 19, מקיבוץ חצור, לוחם בגדוד ההנדסה 603, ׳עוצבת סער מגולן׳ (7), נפל בקרב בדרום רצועת עזה
 
בנוסף, לוחם במילואים בגדוד ההנדסה 710, עוצבת ׳ראם׳ (179) נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. לוחם במילואים בגדוד 2855, עוצבת ׳חצי האש׳ (55), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.
כמו כן, קצין שיריון במילואים בגדוד 7029, עוצבת ׳ראם׳ (179), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. קצין בגדוד 51, חטיבת גולני, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הפצועים פונו לבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.
על רק הדיווחים לפיהם בכוונת ישראל להציף את מנהרות חמאס במי ים - בכיר חמאס בלבנון, אוסמה חמדאן טוען: המנהרות נבנו כך שיוכלו להתמודד בהצלחה עם ניסיון להציף אותן במים.
ג'ייק סאליבן, היועץ לביטחון לאומי של נשיא ארה"ב ביידן, ייפגש היום עם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברמאללה, כך מסרו בכירים אמריקנים לסוכנות הידיעות רויטרס. במקביל, אקיף קגטאי קיליץ', יועצו של הנשיא ארדואן: "טורקיה בקשר עם חמאס כדי להביא לשלום". הוא הגן על אירוח אנשי חמאס בטורקיה.
דיווח: ארה"ב צפויה להכריז ביום שישי כי כוח משימה רב-לאומי מיוחד יחל לפעול בים האדום כדי להרתיע את החות'ים מהישנות של תקיפות נוספות - כך לפי שני גורמים ישראלים ואמריקנים.
09:49 הותר לפרסום כי גופותיהם של החטופים טוראי ניק בייזר ז״ל ורב״ט רון שרמן ז״ל חולצו על ידי כוח צה״ל משטח רצועת עזה לשטח מדינת ישראל. זאת לאחר שאמש חולצה גופתו של אליה טולדנו ז"ל.
12:00 הותר לפרסום שם של חלל צה"ל נוסף: רס״ל (מיל׳) שי אוריאל פיזם, בן 23 מקיבוץ עין הנצי״ב, אשר נפל היום בקרב בדרום רצועת עזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה