תקשורת ומדיה

יוסף חדאד צוחק על הפעילה: "באה להפגין עם הפלסטינים ונשדדה" |צפו

יוסף חדאד פרסם ברשת X כי פעילה חברתית אשר מתנגדת לכיבוש, נשדדה על ידי פלסטינים. חדאד פרסם את הסרטון המתעד את הרגע וכתב: "פעילה יהודייה אנטי ישראלית באה להפגין עם הפלסטינים נגד הכיבוש והם שדדו ממנה את הרכב"
מערכת ice |  3
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", יוסף חדאד, פרסם ציוץ בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), כי פעילה יהודייה שפועלת כנגד ישראל, נשדדה על ידי הפלסטינים. 
בציוץ שפרסם אתמול (ראשון) ברשת החברתית X, חדאד עקץ את הפעילה וכתב: "פעילה יהודייה אנטי ישראלית באה להפגין עם הפלסטינים נגד 'הכיבוש'... והם שדדו ממנה את האוטו".
לצד דברים אלו, פעיל ההסברה ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה" שיתף את עוקביו בסרטון המתעד את הרגע בו הפלסטינים שודדים מהפעילה החברתית את רכבה. בסרטון המדובר, נראה כי הפלסטינים הוציאו את הפעילה החברתית מרכבה בכוח, והטילו אותה על הכביש, כאשר לא מעט רכבים עוברים בדרך. 
חדאד, אשר נחשב לאחד התומכים הנלהבים והבולטים של מדינת ישראל, נמצא לא מעט בעין הסערה וחשוף ללא מעט ביקורת. רק אתמול (ראשון), הגיב חדאד לדבריה מעוררי המחלוקת של מגישת החדשות והשחקנית רנין בולוס, אשר טענה כי הוא שכח את זהותו.
לאחר שזו מתחה ביקורת חריפה על חדאד ואמרה: "הוא מדבר לערבים כאילו הוא יהודי שמדבר לערבים", תקף אותה חדאד ברשתות החברתיות. "15 דקותה תהילה של רנין בולוס הסתיימו לפני 15 שנה, אז עכשיו היא מנסה על הגב שלי לקבל תשומת לב שכנראה חסרה לה", כך כתב חדאד על בולוס. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יוסף
    יוסף 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני רואה את התמונה של יסוף חדאד בא לי להקיא מגעיל יעעעע
    סגור
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל שלא הרגו אותה כך זה כשאין מוח בקודקוד
    סגור
  • 1.
    Car ??
    Justice 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    It’s the best video good luck to the women
    סגור