תקשורת ומדיה

הקאמבק של כוכבת "כוכב נולד": "המחזה הגיע לפני ה-7 באוקטובר"

מיי פיינגולד, שזכתה לחשיפה כשהשתתפה בעונה השביעית של התוכנית "כוכב נולד". חוזרת לבמות לאחר תקופה ארוכה של שתיקה במסגרת המחזה החדש - "סווינג", המתרחש במועדון ריקודים בתל אביב על רקע מלחמת העולם השנייה והמנדט הבריטי

מערכת ice | 
מיי פיינגולד (צילום פייסבוק/ מיי פיינגולד)
לפני שנתיים, החליטה השחקנית והזמרת מיי פיינגולד (41) שנכנסה לחייינו בכוכב נולד, לפרוש מתעשיית הבידור בשל סיבות אישיות. כעת, היא חוזרת ובגדול - זה קורה  במסגרת המחזה המוזיקלי "סווינג", שעלה השבוע בתיאטרון חיפה. 
לישראל היום היא מספרת על התקופה בה נעלמה: "גרתי בכפר תבור, וכשהגיעה הקורונה החלטתי שאני לא עושה את זה יותר. פרשתי והתחלתי לנהל בית ספר למוזיקה, קרוב לשנתיים, ותוך כדי התגרשתי ועברתי לעצמאות שלי", היא מספרת.
עוד היא משתפת על חייה הרומנטיים: "פגשתי את אמיר, גבר חיי, והתחתנתי, עברנו לגור יחד במושב מולדת בגלבוע, ומשהו במערכת היחסים החדשה שבה אני חופשייה ללא עכבות לעשות רק מה שטוב לי, הוביל אותי להגיד כן, אחרי שסירבתי להצעות שונות שהגיעו".
עוד היא מספרת על שיתוף הפעולה המוזיקלי עם בעלה אמיר: "בעלי הוא יזם ואיש עסקים וגם מוזיקאי מאוד מוכשר, ובספטמבר האחרון התחלנו לעבוד על מופע אקוסטי משותף. התחלנו לרוץ איתו ואז הגיע 7 באוקטובר, ושמנו את זה על הולד, אבל אנחנו בדיבורים על להחיות אותו עכשיו. מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיינו". 
 
על ההשתתפות במחזה היא מספרת: "המחזה הגיע הרבה לפני 7 באוקטובר - וישר התחברתי, כי כל יהודי וכל ישראלי שחי פה יש לו סנטימנט גדול למה שקרה אז, לתקופה הזאת. אם זה הסבים והסבתות שלנו, אם זה המורשת שלנו, אבל אף אחד לא העלה על דעתו בדמיונות הכי גרועים שהנושא הזה יהפוך רלוונטי כשיעלה. המציאות מחקה את האמנות במקרה הזה, וכמובן במקרה הזה זו מציאות נוראה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה