השוק

איש העסקים הישראלי ניצל מניסיון חיסול: מי הניח לו מטען ברכב?

דוד אפל, איש העסקים הישראלי, ניצל חיסול, זאת לאחר שמטען חבלה הונח מתחת לרכב שלו בשכונת גנים ג' בפתח תקווה. על שמשת רכבו הונח מכתב עם מסר מאיים: "בפעם הבאה זה ייגמר גרוע יותר". המשטרה חוקרת את האירוע המטריד. על פי הערכות, מי שאחראי על כך הם בעלי חוב כספי
מערכת ice |  1
איש עסקים (אילוסטרציה) (צילום צילום מסך)
דוד אפל, איש העסקים הישראלי, ניצל היום (שני) מניסיון חיסול, זאת לאחר שמטען חבלה הונח מתחת לרכב שלו בשכונת גנים ג' בפתח תקווה. כוחות גדולים של משטרת ישראל הגיעו למקום ונטרלו את המטען.
נוסף על כך, על פי "מעריב", הונח על שמשת הרכב שלו מכתב מאיים בו נכתב כי "בפעם הבאה זה ייגמר גרוע יותר".  על פי הערכות, מי שאחראי על כך הם בעלי חוב כספי. מי שגילו את מטען החבלה היו שכנים של דוד אפל, שזיהו את המכתב המאיים על שמשת רכבו, שהזעיקו מיד משטרה למקום. חוקרי המשטרה אספו ממצאים, איתרו מצלמות אבטחה וגבו עדויות, כאשר חקירת האירוע נמשכת. 
 
כזכור, זאת ממש לא ההסתבכות הראשונה של איש העסקים. לפני כשנתיים וחצי, בספטמבר 2021, ב'כאן 11' דווח על העסק 'המפוקפק' לכאורה של איש העסקים דודי אפל. על פי הכתבה ששודרה, הוא חייב למדינה עשרות מיליוני דולרים וכן שופכת אור על פשיטת הרגל, עסקת התיווך עם בכיר לשעבר ברשות המסים וגם – ראש להב 433 לשעבר שהפך למעין "בורר".
אפל דחה את הטענות על עסקה במיליונים. על פי התחקיר,  כך לכאורה עובדת השיטה: הצדדים מסכימים שכדי לקבל את עמלות התיווך שיחולקו שווה בשווה, הכסף יועבר לחשבון מיוחד שיפתח באחזקתו של שמעון כהן - מה שמכונה "חשבון בנאמנות" - ולאפל תהיה גישה אליו.
העיתונאית מאחורי הסיפור דנה ירקצ'י כתבה: "אדם שחייב אלף שקל למדינה לא ישן כל הלילה, אבל אם הוא כבר חייב 100 מיליון שקל שהמדינה לא תשן - מדהים איך אדם כמו דודי אפל חייב לא פחות מ-76 מיליון שקל למדינה, לא שילם שקל לקופת פשיטת הרגל, ניסה להיפטר מנכס שירש כדי לא לשלם לנושיו, טוען שנתמך ע״י משפחתו ומתיישב לראיון בזמן חופשה במלון".
עוד כתבה: "מה שמדהים בתחקיר הזה-שע״פ התיעודים שהגיעו אלינו, כדי לבצע את עסקת התיווך בין אייל ההון דייגו מרינברג למיליארדר אמיר דיין אפל חובר לבכיר לשעבר ברשות המיסים שמעון כהן- השיטה לקבלת הכספים, פתיחת חשבון בנאמנות לשם יועברו הכספים ולאפל שמצוי בהליך פשיטת רגל תהיה גישה מלאה אליו - תצפו!!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל על הכסף של המטען חבלה שקל לא יצא ממנו (ל"ת)
    ישראלי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור