תקשורת ומדיה

בן כספית מודה בכאב: "האמנתי ש'בכפייה, זה לא ילך'. לא עוד"

על רקע סערת חוק הגיוס, בן כספית מתח ביקורת חריפה על בני המגזר החרדי וראש הממשלה בנימין נתניהו. בן כספית: "ההתרוצצות שלהם מיוזעת ומבוהלת מאי פעם. הם אף פעם לא היו כל כך לחוצים"
מערכת ice |  3
בן כספית (צילום pixabay, טוויטר/ בן כספית)
איש התקשורת והעיתונאי בן כספית מרבה למתוח ביקורת חריפה על ממשלת הימין ורה"מ בנימין נתניהו. בטורו באתר החדשות "מעריב", מכנה כספית את ראש הממשלה כ"מנהיג מעורער ומושחת" אשר חטף את מדינת ישראל. חוק הגיוס עלה לאחרונה לכותרות ולפני שלושה ימים ציינה היועמ"שית גלי בהרב מיארה – כי היא מסתייגת מנוסח החוק. 
כספית התייחס לסאגת חוק הגיוס וציין כי בעקבותיה החלו בני המגזר החרדי להילחץ. לטעמו, הפאניקה באותה קהילה שמרנית מעולם לא הייתה בולטת ואמיתית יותר ובעקבות כך, הדגיש: "ההתרוצצות שלהם מיוזעת ומבוהלת מאי פעם. הם אף פעם לא היו כל כך לחוצים".
איש התקשורת ומגיש תוכנית הבוקר של 103FM לצידו של ינון מגל, המשיך לתקוף את בני המגזר החרדי וטען כי הם רואים במתגייסים כ"פראיירים". לצד זאת, הוא מציין כי בעקבות משבר חוק הגיוס, אלו הבינו כי "הקומבינה אזלה. תם הסרט". 
בהמשך דבריו, מציין כספית כי הוא האמין בדרך אחרת לפתרון בעיית גיוס החרדים: "במשך שנים ארוכות האמנתי ש'בכפייה, זה לא ילך'. לא עוד. זה צריך ללכת. בכפייה, או שלא בכפייה". לטענתו, אין להעלות על הדעת כי ציבור מסוים באוכלוסייה יתנדב ויתרום למען המדינה ואזרחיה בעוד שציבור אחר יהיה פטור ממיסים או פטור מציות לחוק. 
כספית ציין כי ב"מדינה שפויה וחפצה חיים", הייתה קמה לה קואליציית ימין ושמאל הכוללת את הליכוד, יש עתיד, המחנה הממלכתי, ישראל ביתנו, הציונות הדתית ומפלגת העבודה. לטענתו, אותה קואליציה הייתה יכולה לפתור בקלות את המשבר המדיני: "חוק יסוד שיגייס את החרדים ואת ערביי ישראל - מי לשירות בצה"ל ומי לשירות אזרחי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שוויון
    דנה 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין למה אין בג"ץ על האזרחים הערבים במדינה אם שיוויון אז לכולללם
    סגור
  • 1.
    מה ההבדל בין הסרבנים לנשק לסרבנים החרדים?
    רפורמה עכשיו 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההבדל הוא שבגץ לא יעשה כלום לאחים לנשק הסרבנים לעומת החרדים,
    סגור
  • נה ההבדל?? (ל"ת)
    דנה 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור