תקשורת ומדיה

סמוטריץ' פוצץ ראיון עם בן כספית וינון מגל: "אתה שקרן"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שוב עושה את זה, ואחרי שירד מהבמה במהלך דיון בו הוטחה בפניו ביקורת, הוא מפוצץ ראיון עם בן כספית וינון מגל: "כספית ממשיך להסית, להפיץ מדון. משחק לידיהם של סינוואר ונסראללה שרוצים לראות אותנו רבים"
מערכת ice | 
בן כספית ינון מגל (צילום גיא גלעד עבור 103fm)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נמצא לאחרונה תחת ביקורת חריפה במיוחד של הציבור, זאת בעקבות עמדתו בנוגע לעסקת החטופים, וכמו כן גם בשל תפקודו בממשלה. אחרי שעזב באמצע דיון וירד מהבמה אחרי שמפונים מעוטף עזה הטיחו בו ביקורת, הבוקר (רביעי) סמוטריץ' שוב לא הצליח להתמודד עם ביקורת כלפיו ופוצץ ראיון עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103FM.
במהלך הריאיון, סמוטריץ' טען: "מה שקורה בזמן האחרון, קומץ קטן של בריונים מנסה לקבוע עבור כולנו מי ועל מה אפשר יהיה לדבר. אז באים שמונה אנשים לכנס שיש בו מאות אנשים שרוצים לשמעו אותו אולי עשרות אלפי אנשים ומחליטים לפוצץ אותו. אף אחד לא רוצה לגעת בהם, משתיקים אותם, והם פשוט מפוצצים פעם אחר פעם".
 
סמוטריץ' המשיך: "אין לזה דבר וחצי דבר, לא מחאה, לא דמוקרטיה, לא ויכוחים ולא שיח. יכול להיות שעד שישה באוקטובר הייתי נכנס למשחק הזה, אבל אני קיבלתי החלטה בשבעה באוקטובר", בשלב זה כספית התפרץ לדבריו ועקץ: "דרשת לגרש אנשים שלא חושבים כמוך מבתי הכנסת".
סמוטריץ' תקף את כספית: "לא היה ולא נברא. אתה משקר כהרגלך". כספית הגיב: "אתה שקרן משוקרן". בשלב זה, סמוטריץ' החליט לוותר ולפוצץ את הראיון, כשהוא פונה לינון מגל: "ינון, סלח לי. אני לא אנהל ראיון עם בן כספית, אחד האנשים שנתקעו בשישה באוקטובר".
עוד הוסיף ותקף לפני שפוצץ את הריאיון: "כספית ממשיך להסית, להפיץ מדון. משחק לידיהם של סינוואר ונסראללה שרוצים לראות אותנו רבים, והרוב המוחלט של החברה רוצה להיות יחד. יודע להתווכח, לא להסכים, לא רוצה אלימות, קללות וחירופים, לא רוצה את מה שאתה עושה עכשיו. אני ארד מהריאיון, אני אהיה שותף רק לשיח מכבד, ראוי, ענייני, גם אם הוא נוקב ונוגע במחלוקות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה