תקשורת ומדיה

העיתונאי הישראלי בהישג ענק: זה הפרס היוקרתי בו זכה

פרס הפוליצר בקטגוריית הדיווח הבין לאומי הוענק לצוות הניו-יורק טיימס, המסקר את המלחמה בעזה וכולל את רונן ברגמן הישראלי. בין התחקירים שפרסמו נמצאים סקירה של התשלומים הקטארים לחמאס וכישלון המודיעין לפני ה-7 לאוקטובר 
מערכת ice |  1
רונן ברגמן (צילום זיו קורן - צילום מסך)
העיתונאי רונן ברגמן זכה אתמול (שני) בפרס פוליצר לעיתונות. הפרס הוענק לצוות הניו-יורק טיימס על סיקור המלחמה המתמשכת בעזה. ברגמן, בן ה-51, הוא הזוכה הישראלי הראשון בקטגוריית הסיקור הבין לאומי בפרס הפוליצר היוקרתי. 
צוות הניו-יורק טיימס בו חבר ברגמן זכה בפרס בעקבות סיקור הלחימה, בכתבות הכוללות למשל סיקור על התשלומים הקטארים לגורמים בחמאס, תחקירים על הכישלון המודיעיני של ישראל לפני אירועי ה-7 באוקטובר ועוד. בנוסף, הצוות הזוכה סיקר אירועים מתוך הלחימה בעזה. 
 
פרס הפוליצר מוענק מידי שנה עבור הישגים שונים בתחום העיתונות במהלך השנה החולפת. בקטגוריית הסיקור הבין לאומי זוכים מידי שנה עיתונאים וצוותים הסוקרים אירועים חשובים מרחבי העולם, כך, זכו בשנה שעברה צוות הניו-יורק טיימס שסיקר את הלחימה באוקראינה
התגובות על זכייתו של ברגמן לא איחרו לבוא. איש העסקים, אילן שילוח, צייץ ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר): "כבוד גודל!" כתב "תותח גדול!". גם התגובות מהקולגות מתחום העיתונות זרמו. "ברכות לעיתונאי רונן ברגמן על פרס פוליצר לעיתונות", צייצה נריה קראוס מערוץ 13. "לא צריך להכביר במילים כדי להסביר כמה זה ענק". הוסיפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לו שותפים, הוא לא זכה לבדו
    אלי 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משום מה מבליטים את זכייתו של ברגמן למרות שמדובר בצוות של שלושה עיתונאים של הטיימס. שמותיהם של שני העיתונאים האחרים, פטריק קינגסלי ונתן אודנהיימר, משום מה נעדרים מהסיפור על הזכייה המחמיאה.
    סגור