תקשורת ומדיה

3 חודשים לאחר שהצטרפה: דוברת חברת בטר-פלייס דנה סומברג פורשת

מיזם המכונית החשמלית של שי אגסי חווה לאחרונה טלטלה קשה, עם עזיבתו של היזם, הפסדי ענק ופיטורי עובדים. סומברג: "הייתה התלבטות לא קלה"
DELETE (צילום יח"צ)
דוברת חברת בטר-פלייס דנה סומברג עוזבת את תפקידה. סומברג מונתה לתפקיד רק לפני 3 חודשים , אולם מאז חלו שינויים רבים בחברה. בשלב זה טרם מונה מחליף.
סומברג עזבה לפני מספר חודשים את \'חדשות 2\' שם עבדה כ-4.5 שנים - בתחילה ככתבת פלילים ובשנתיים האחרונות ככתבת המסקרת את תחומי התעופה והתחבורה. בעברה גם עבדה ב\'מעריב\', בתכנית \'עובדה\' ובערוץ 1.
בתקופה האחרונה עבר מיזם המכונית החשמלית של שי אגסי שינויים רבים, בין היתר עם הדחתו של אגסי מתפקיד מנכ\"ל החברה, עזיבתו של האלוף במיל\' משה קפלינסקי, ופיטורי עובדים רבים, במיזם שהפסיד מאות מיליוני דולרים בשנים האחרונות.
סומברג אמרה הבוקר לאייס כי \"אחרי כמה שבועות של התלבטות לא קלה, החלטתי לעזוב את בטר-פלייס ולחפש אתגרים חדשים. אני מאחלת לחברה הצלחה ובטוחה ועדיין מאמינה בחזון שלהם. אני פתוחה לאתגרים חדשים\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נו מה יהיה איתה? איך תביא כסף הביתה?
    חברה שלה 11/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק כי הלכה לעבוד שם למרות שהזהירו אותה. לא מבינה, לא מבינה. חבל
    סגור
  • 2.
    בהצלחה- תותחית
    אבי 11/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח תיכף נשמע על הדבר הבא....
    סגור
  • 1.
    בלה-בלה-בלה
    ירון 11/2012/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנה, איפה השכל ב ? אם היית כתבת תחבורה חרוצה ומעמיקה, היית צריכה לדעת שהחברה הזו בברוך, ושלא כדאי להיכנס לשם. מצד שני, בדיוק מהסיבה הזו דווקא אגסי ושות' ביקשו את שירותייך. אצלם, מה שעל פני השטח זה הדבר החשוב ביותר
    סגור
  • רבים מאיתנו ואני בתוכם לא האמינו מלכתחילה
    יצחק 11/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במוצר של בטר פלייס. מלכתחילה אמרנו שזה בלון מנופח ביוהרה ושאיש לא יסכים לשלם מחיר גבוה יותר ברכישת מכונית ובתמורה לקבל מכונית בלי תא מטען - לא מכונית משפחתית, בלי פאר - לא מכונית מנהלים, להיות מוגבל במרחקי נסיעה ולתמרן בחיפושים אחר תחנות טעינה. זה שעידן עופר החליט לבזבז את כספי הירושה שלו, ניחא. אבל זה שאנשי ציבור ובהם נשיא המדינה צעדו אחר מקסם השווא, כעכברים שהלכו אחרי החלילן מהמלין - מצביע על תופעה חמורה. התופעה היא הערצת הכסף והעשירים והתחברות אליהם של אנשי ציבור - ממש מביש.
    סגור