תקשורת ומדיה

חוזר לקרליבך: נדב איל יכתוב טור קבוע ל'מוסף שבת' - ולמדור הדעות בעיתון

עורך חדשות החוץ של ערוץ 10, שהעסקתו ב'מעריב' הסתיימה בקיץ בגל הקיצוצים הקודם, חוזר לעיתון ויכתוב פרשנויות על הקהילה הבינ"ל וגלובליזציה
חוזר למעריב. נדב איל (יח"צ) (צילום יח"צ)
חצי שנה לאחר שעזב בגל ההתייעלות של הקיץ, חוזר נדב איל למעריב. לאייס נודע כי עורך חדשות החוץ של ערוץ 10 יכתוב טור קבוע ב\'מוסף שבת\', וייקח חלק גם במדור הדעות של העיתון.
איל החל את עבודתו במעריב בשנת 2003 ככתב פוליטי ולאחר מכן כפרשן הפוליטי של העיתון. ב-2007 עבר איל ללונדון לצורך לימודים, לאחר שקיבל מלגה מהמועצה הבריטית, וכעבור כמה חודשים החל לשמש כשליח \'מעריב\' באירופה וככתב למשימות מיוחדות. בין היתר סיקר אייל את מתקפת הטרור במומבאי, הבחירות לנשיאות ארה\"ב, המשבר הכלכלי העולמי ומשפט דמיאניוק.
לפני כמעט 3 שנים מונה לעורך חדשות החוץ של ערוץ 10, אולם המשיך במקביל לכתוב טורי דעה ופרשנות עבור \'מעריב\'. ביולי הופסקה ההתקשרות עמו במסגרת הקיצוצים ב\'מעריב\', אז פוטרו גם כ-30 עובדים.
עם העברת הבעלות על מעריב לידי מו\"ל מקור ראשון, שלמה בן-צבי, הוצע לאיל לשוב למערכת \'מעריב\'. הבוקר נחתם עמו חוזה במסגרתו הוא יכתוב טור שבועי ב\'מוסף שבת\' שיעסוק בקהילה הבינ\"ל, בגלובליזציה ובחברה הישראלית. איל גם יכתוב מאמרים ופרשנויות במדור הדעות של העיתון ובעיתון היומי.
נדב איל אמר לאייס: \"אני שמח לשוב לכתוב במעריב\". סגן עורך מעריב, אלעד טנא, אישר את הפרטים: \"אנחנו מברכים את נדב איל עם שובו למעריב. יכולותיו המקצועיות והיושרה העיתונאית שלו מתאימים מאוד לחזון האיכות של מעריב החדש\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נדב איל מוכשר מדי בעבור מעריב
    יצחק 12/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראוי שכלי תקשורת רציניים יציעו לנדב איל את במ תם - הם רק ירוויחו מזה.
    סגור
  • 1.
    מעריב רק ירוויח
    עדי 12/2012/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נדב פשוט מעולה
    סגור